Agencja 360° co to jest - 360 Degree Marketing, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku

Chcesz pozyskać nowych klientów i zwiększyć sprzedaż?

Zamów bezpłatną konsultację ze Specjalistą od reklamy w Internecie! Otrzymasz darmowe porady, konsultacje i analizę Twojej strony internetowej. Dowiedz się:

  • Jakie działania w Google realizują firmy konkurencyjne
  • Co musisz poprawić na swojej stronie internetowej
  • Ile możesz zyskać wdrażając konkretne rozwiązania

Co to jest agencja 360° - 360 Degree Marketing, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku

Agencja 360° (360 Degree Marketing) to agencja marketingowa, która podchodzi kompleksowo do promocji marki i wykorzystuje szeroki wachlarz narzędzi. Do najpopularniejszych z nich należy: social media marketing, reklama internetowa, działania SEM czy marketing bezpośredni.

Agencja 360° to oprócz wdrażania i prowadzenia kampanii gwarancja monitorowania podejmowanych działań. Cała komunikacja przygotowywana przez taką agencję pomimo wykorzystywania różnych kanałów jest spójna i zintegrowana.

Agencja 360° to doskonały wybór dla dużych firm, którym zależy na spójnym przekazie. Dla niewielkich firm o ograniczonym budżecie korzystanie z usług takich agencji może okazać się zbyt kosztowne w stosunku do osiąganych korzyści.

Sprawdź również: SEM, marketing bezpośredni, social media

Definicja pojęcia agencja 360° - 360 Degree Marketing
w słowniku otrzymała ocenę

1 2 3 4 5

5 / 5 według 1 opinii

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.