Alexa co to jest, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku | Sempire

Chcesz pozyskać nowych klientów i zwiększyć sprzedaż?

Zamów bezpłatną konsultację ze Specjalistą od reklamy w Internecie! Otrzymasz darmowe porady, konsultacje i analizę Twojej strony internetowej. Dowiedz się:

  • Jakie działania w Google realizują firmy konkurencyjne
  • Co musisz poprawić na swojej stronie internetowej
  • Ile możesz zyskać wdrażając konkretne rozwiązania

Co to jest Alexa, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku

Co to jest Alexa?
Co to jest Alexa?

Alexa to narzędzie SEO, za pomocą którego można było zbadać stronę internetową konkurencji pod kątem liczby unikalnych wejść. Przedmiotem badań były głównie te serwisy, które cieszyły się największą popularnością. Uzyskane statystyki przedstawiano w formie listy, tzw. Rankingu Alexa z wyszczególnionymi danymi dotyczącymi liczby odwiedzin wszystkich monitorowanych stron www.

Do pozostałych funkcji Alexa należały analiza konkurencji pod kątem ruchu, linków zwrotnych oraz badanie słów kluczowych.

Narzędzie Alexa usprawniało pracę w wielu obszarach strategii SEO, m.in.:

  • podczas tworzenia contentu (w identyfikacji brakujących słów kluczowych);
  • w określeniu grupy docelowej (wsparcie w poprawie współczynniku konwersji);
  • w optymalizacji witryny pod kątem wyszukiwarek (przydatne w analizie ruchu na stronie i porównaniu fraz kluczowych z konkurencją).

Narzędzie przestało być dostępne w maju 2022 roku.

Sprawdź również: co to jest ranking Alexa

Definicja pojęcia Alexa
w słowniku otrzymała ocenę

1 2 3 4 5

5 / 5 według 1 opinii

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.