Event marketing co to jest, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku | Sempire

Chcesz pozyskać nowych klientów i zwiększyć sprzedaż?

Zamów bezpłatną konsultację ze Specjalistą od reklamy w Internecie! Otrzymasz darmowe porady, konsultacje i analizę Twojej strony internetowej. Dowiedz się:

  • Jakie działania w Google realizują firmy konkurencyjne
  • Co musisz poprawić na swojej stronie internetowej
  • Ile możesz zyskać wdrażając konkretne rozwiązania

Co to jest event marketing, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku

Co to jest event marketing?
Co to jest event marketing?

Event marketing jest obszarem marketingu, który ma na celu promocję marki lub idei. Bazuje on na eventach, czyli wydarzeniach, jako środku dotarcia do odbiorców. Przybierają one różną formę, w zależności od celów, jakie chce osiągnąć dana marka.

Event marketing jest procesem wykorzystywania różnorodnych wydarzeń po to, by realizować określone cele wizerunkowe lub biznesowe. Dąży on do zwiększenia zainteresowania produktami danej firmy, samą firmą a także dotarcia do nowych grup klientów.

Cele, jakie może realizować marketing wydarzeń, to:

  • pozyskiwanie nowych odbiorców,
  • budowanie relacji z obecnymi i potencjalnymi odbiorcami,
  • oddziaływanie w sposób bezpośredni i pośredni na odbiorców,
  • kreowanie emocji i skojarzeń związanych z marką,
  • poszerzanie wiedzy na temat produktów lub usług oraz samej firmy,
  • zwiększanie rozpoznawalności marki wśród uczestników wydarzeń,
  • zdobycie rozgłosu medialnego,
  • budowanie wizerunku społecznie odpowiedzialnego przedsiębiorcy.

Sprawdź również: co to jest agencja reklamowa, co to jest agencja 360°

Sprawdź na blogu:

Definicja pojęcia event marketing
w słowniku otrzymała ocenę

1 2 3 4 5

5 / 5 według 1 opinii

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.