Katalog stron co to jest, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku | Sempire

Chcesz pozyskać nowych klientów i zwiększyć sprzedaż?

Zamów bezpłatną konsultację ze Specjalistą od reklamy w Internecie! Otrzymasz darmowe porady, konsultacje i analizę Twojej strony internetowej. Dowiedz się:

  • Jakie działania w Google realizują firmy konkurencyjne
  • Co musisz poprawić na swojej stronie internetowej
  • Ile możesz zyskać wdrażając konkretne rozwiązania

Co to jest katalog stron, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku

Inna nazwa: katalog firm

Co to jest katalog stron?
Co to jest katalog stron?

Katalog stron (katalog firm) to zestawienie przedsiębiorstw wraz z ich danymi kontaktowymi i informacjami o działalności, dostępne w formie drukowanej lub elektronicznej. Zawierają zwykle nazwę i adres firmy, numer telefonu, adres e-mail, a także krótki opis oferowanych produktów lub usług.

Katalogi firm są często wykorzystywane jako narzędzie marketingowe, pozwalające na dotarcie do potencjalnych klientów oraz zwiększenie zasięgu marki. Są dostępne w formie elektronicznej, nazywane też internetowymi, to często bezpłatne platformy umożliwiające umieszczenie bezpłatnych lub płatnych ogłoszeń przez przedsiębiorców.

Internetowe katalogi stron oferują zwykle rozbudowane funkcjonalności, takie jak możliwość filtrowania przedsiębiorstw według branży, lokalizacji czy poziomu oceny.

Katalogi firm są szczególnie popularne w branżach usługowych, takich jak gastronomia, turystyka, motoryzacja czy handel detaliczny, ale także w innych branżach. Dzięki nim przedsiębiorcy mogą dotrzeć do szerokiej grupy potencjalnych klientów, zwiększyć swoją widoczność w sieci oraz zbudować pozytywny wizerunek swojej marki.

Przykłady internetowych katalogów stron:

  • Panorama Firm (panoramafirm.pl) - popularny katalog firm w Polsce, zawierający informacje o lokalnych przedsiębiorstwach z różnych sektorów.
  • Yelp (yelp.com) - międzynarodowy katalog firm, który zawiera recenzje użytkowników na temat różnych przedsiębiorstw, w szczególności tych związanych z gastronomią, usługami i turystyką.
  • Profil Firmy w Google (google.com/business) - dawniej Google Moja Firma - usługa Google, która umożliwia firmom dodawanie swoich danych do wyszukiwarki, co ułatwia klientom odnalezienie ich w Internecie.
  • Yellow Pages (yellowpages.com) - katalog firm działający głównie na rynku amerykańskim, oferujący informacje o przedsiębiorstwach z różnych branż.
  • Hotfrog (hotfrog.com) - globalny katalog firm, który pozwala na dodawanie i wyszukiwanie przedsiębiorstw z różnych krajów i sektorów.
  • Cylex (cylex-international.com) - międzynarodowy katalog firm, dostępny w wielu językach i obejmujący różnorodne branże.
  • Kompass (kompass.com) - katalog firm B2B, który gromadzi informacje o przedsiębiorstwach z całego świata, szczególnie z sektora przemysłowego i usługowego.

W zależności od kraju i branży istnieje wiele innych katalogów stron, które mogą być przydatne dla poszukiwania lokalnych przedsiębiorstw lub firm działających w określonym sektorze.

Sprawdź również: narzędzia marketingowe

Definicja pojęcia katalog stron
katalog firm
w słowniku otrzymała ocenę

1 2 3 4 5

5 / 5 według 1 opinii

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.