Keyword positioning co to jest - lokalizacja słów kluczowych, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku

Chcesz pozyskać nowych klientów i zwiększyć sprzedaż?

Zamów bezpłatną konsultację ze Specjalistą od reklamy w Internecie! Otrzymasz darmowe porady, konsultacje i analizę Twojej strony internetowej. Dowiedz się:

  • jakie działania w Google realizują firmy konkurencyjne
  • co musisz poprawić na swojej stronie internetowej
  • ile możesz zyskać wdrożenie konkretnych rozwiązań

Co to jest keyword positioning - lokalizacja słów kluczowych, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku

Inna nazwa: umiejscowienie słów kluczowych

Pojęcie keyword positioning to pojęcie, które po polsku oznacza lokalizację słów kluczowych. Odnosi się do umiejscowienia fraz kluczowych w różnych miejscach na stronie. Dzięki temu będą one rozmieszczone równomiernie, a treść będzie brzmiała naturalnie.

Keyword positioning jest podejściem do umieszczania fraz kluczowych w naturalny sposób w treści. Stosuje się je w miejscach, takich jak:

  • nagłówki,
  • tytuły stron,
  • treści,
  • znaczniki meta,
  • opisy alternatywne obrazów.

Rozmieszczenie fraz kluczowych jedna przy drugiej może być odebrana jako jedna z technik Black Hat SEOkeyword stuffing.

Sprawdź również: keyword stuffing, słowa kluczowe, algorytm Google, Black Hat SEO

Definicja pojęcia keyword positioning - lokalizacja słów kluczowych
umiejscowienie słów kluczowych
w słowniku otrzymała ocenę

1 2 3 4 5

5 / 5 według 10 opinii

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.