Keyword positioning co to jest - lokalizacja słów kluczowych, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku | Sempire

Chcesz pozyskać nowych klientów i zwiększyć sprzedaż?

Zamów bezpłatną konsultację ze Specjalistą od reklamy w Internecie! Otrzymasz darmowe porady, konsultacje i analizę Twojej strony internetowej. Dowiedz się:

  • Jakie działania w Google realizują firmy konkurencyjne
  • Co musisz poprawić na swojej stronie internetowej
  • Ile możesz zyskać wdrażając konkretne rozwiązania

Co to jest keyword positioning - lokalizacja słów kluczowych, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku

Inna nazwa: umiejscowienie słów kluczowych

Co to jest keyword positioning?
Co to jest keyword positioning?

Pojęcie keyword positioning to pojęcie, które po polsku oznacza lokalizację słów kluczowych. Odnosi się do umiejscowienia fraz kluczowych w różnych miejscach na stronie. Dzięki temu będą one rozmieszczone równomiernie, a treść będzie brzmiała naturalnie.

Keyword positioning jest podejściem do umieszczania fraz kluczowych w naturalny sposób w treści. Stosuje się je w miejscach, takich jak:

  • nagłówki,
  • tytuły stron,
  • treści,
  • znaczniki meta,
  • opisy alternatywne obrazów.

Rozmieszczenie fraz kluczowych jedna przy drugiej może być odebrana jako jedna z technik Black Hat SEOkeyword stuffing.

Sprawdź również: co to jest keyword stuffing, co to jest słowa kluczowe, co to jest algorytm Google, co to jest Black Hat SEO

Definicja pojęcia keyword positioning - lokalizacja słów kluczowych
umiejscowienie słów kluczowych
w słowniku otrzymała ocenę

1 2 3 4 5

5 / 5 według 10 opinii

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.