Chcesz pozyskać nowych klientów i zwiększyć sprzedaż?

Zamów bezpłatną konsultację ze Specjalistą od reklamy w Internecie! Otrzymasz darmowe porady, konsultacje i analizę Twojej strony internetowej. Dowiedz się:

  • Jakie działania w Google realizują firmy konkurencyjne
  • Co musisz poprawić na swojej stronie internetowej
  • Ile możesz zyskać wdrażając konkretne rozwiązania

Co to jest marketing partyzancki - guerilla marketing, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku

Co to jest marketing partyzancki?
Co to jest marketing partyzancki?

Marketing partyzancki (ang. guerilla marketing) to odmiana marketingu wirusowego, której celem jest promowanie produktów oraz usług poprzez niekonwencjonalne metody, mające na celu szybkie utrwalenie marki, produktu lub usługi w świadomości odbiorców.

Marketing partyzancki jest strategią reklamową, koncentrującą się na niekonwencjonalnych metodach marketingowych, które dają maksymalne wyniki. Priorytetem guerilla marketingu jest oddziaływanie na emocje potencjalnych klientów, ponieważ to właśnie one nierzadko są impulsem do zakupu.

Najpopularniejsze formy, z których korzysta marketing partyzancki to:

  • ambient marketing,
  • buzz marketing,
  • ambush marketing,
  • grassroots,
  • astroturfing.

Często reklamy te są przekazami o charakterze społecznym, np. informują o zagrożeniach wynikających z jazdy samochodem pod wpływem alkoholu. 

Sprawdź również: co to jest agencja reklamowa, co to jest marketing wirusowy

Definicja pojęcia marketing partyzancki - guerilla marketing
w słowniku otrzymała ocenę

1 2 3 4 5

5 / 5 według 1 opinii

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.

Dobry wybór!

Przedstawimy strategię i wypromujemy Twój biznes. Daj nam znać o swoim projekcie!

Twoje dane administruje SEMPIRE Europe sp. z o.o.
Więcej o ochronie danych
Administratorem danych osobowych jest SEMPIRE Europe sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, adres: Plac Andersa 3, 61-894 Poznań, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000969190. Przyjmuję do wiadomości, że podanie danych jest dobrowolne, lecz może być niezbędne do przesłania odpowiedzi na zapytanie i przygotowania oferty. Zobacz więcej...