Marketing partyzancki co to jest - guerilla marketing, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku | Sempire

Chcesz pozyskać nowych klientów i zwiększyć sprzedaż?

Zamów bezpłatną konsultację ze Specjalistą od reklamy w Internecie! Otrzymasz darmowe porady, konsultacje i analizę Twojej strony internetowej. Dowiedz się:

  • Jakie działania w Google realizują firmy konkurencyjne
  • Co musisz poprawić na swojej stronie internetowej
  • Ile możesz zyskać wdrażając konkretne rozwiązania

Co to jest marketing partyzancki - guerilla marketing, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku

Co to jest marketing partyzancki?
Co to jest marketing partyzancki?

Marketing partyzancki (ang. guerilla marketing) to odmiana marketingu wirusowego, której celem jest promowanie produktów oraz usług poprzez niekonwencjonalne metody, mające na celu szybkie utrwalenie marki, produktu lub usługi w świadomości odbiorców.

Marketing partyzancki jest strategią reklamową, koncentrującą się na niekonwencjonalnych metodach marketingowych, które dają maksymalne wyniki. Priorytetem guerilla marketingu jest oddziaływanie na emocje potencjalnych klientów, ponieważ to właśnie one nierzadko są impulsem do zakupu.

Najpopularniejsze formy, z których korzysta marketing partyzancki to:

  • ambient marketing,
  • buzz marketing,
  • ambush marketing,
  • grassroots,
  • astroturfing.

Często reklamy te są przekazami o charakterze społecznym, np. informują o zagrożeniach wynikających z jazdy samochodem pod wpływem alkoholu. 

Sprawdź również: co to jest agencja reklamowa, co to jest marketing wirusowy

Definicja pojęcia marketing partyzancki - guerilla marketing
w słowniku otrzymała ocenę

1 2 3 4 5

5 / 5 według 1 opinii

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.