Narzędzie podglądu i diagnostyki reklam Google Ads co to jest - Google Ad Preview Tool, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku | Sempire
Oferta Black Friday! Pozycjonowanie i kampanie reklamowe w super promocji!

Chcesz pozyskać nowych klientów i zwiększyć sprzedaż?

Zamów bezpłatną konsultację ze Specjalistą od reklamy w Internecie! Otrzymasz darmowe porady, konsultacje i analizę Twojej strony internetowej. Dowiedz się:

  • Jakie działania w Google realizują firmy konkurencyjne
  • Co musisz poprawić na swojej stronie internetowej
  • Ile możesz zyskać wdrażając konkretne rozwiązania

Co to jest Narzędzie podglądu i diagnostyki reklam Google Ads - Google Ad Preview Tool, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku

Co to jest Narzędzie podglądu i diagnostyki reklam Google Ads?
Co to jest Narzędzie podglądu i diagnostyki reklam Google Ads?

Narzędzie podglądu reklam Google Ads (narzędzie podglądu i diagnostyki reklam Google Ads) to platforma umożliwiająca reklamodawcom wgląd w to, jak ich reklamy PPC wyświetlają się w wynikach wyszukiwania Google dla konkretnych słów kluczowych, lokalizacji i z uwzględnieniem różnych urządzeń. 

Dzięki narzędziu do analityki opartej na danych można ocenić, jak kampania reklamowa prezentuje się potencjalnym użytkownikom (jakie jest doświadczenie użytkownika) oraz sprawdzić pozycję płatnych reklam i ich konkurencyjność w porównaniu do wyników sponsorowanych innych przedsiębiorstw.

Jak korzystać z narzędzia pogląd reklam Google Ads?

Aby skorzystać z bezpłatnego narzędzia podglądu reklam Google Ads wystarczy postępować krok po kroku według poniższej instrukcji.

  1. Przejdź na konto Google Ads, następnie kliknij ikonę narzędzia .
  2. Wybierz Podgląd i diagnostyka reklam dostępnej w sekcji  „Planowanie”. 
  3. Zmień ustawienia na górze strony, a następnie wpisz konkretne słowo kluczowe.

Dlaczego należy korzystać z narzędzia podglądu i diagnostyki reklam Google Ads?

Z narzędzia podglądu reklam Google Ads należy korzystać, by uniknąć naliczania wyświetleń bez kliknięć, a tym samym obniżenia współczynnika klikalności. Regularne wyszukiwanie własnej reklamy na stronie Google.com może doprowadzić do całkowitego wstrzymania jej wyświetlania. 
 

Sprawdź również: co to jest Google Ads, co to jest kampania reklamowa

Definicja pojęcia Narzędzie podglądu i diagnostyki reklam Google Ads - Google Ad Preview Tool
w słowniku otrzymała ocenę

1 2 3 4 5

5 / 5 według 1 opinii

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.

Dobry wybór!

Przedstawimy strategię i wypromujemy Twój biznes. Daj nam znać o swoim projekcie!

Twoje dane administruje SEMPIRE Europe sp. z o.o.
Więcej o ochronie danych
Administratorem danych osobowych jest SEMPIRE Europe sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, adres: Plac Andersa 3, 61-894 Poznań, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000969190. Przyjmuję do wiadomości, że podanie danych jest dobrowolne, lecz może być niezbędne do przesłania odpowiedzi na zapytanie i przygotowania oferty. Zobacz więcej...