Narzędzie podglądu reklam Google Ads (narzędzie podglądu i diagnostyki reklam Google Ads) to platforma umożliwiająca reklamodawcom wgląd w to, jak ich reklamy PPC wyświetlają się w wynikach wyszukiwania Google dla konkretnych słów kluczowych, lokalizacji i z uwzględnieniem różnych urządzeń.
Dzięki narzędziu do analityki opartej na danych można ocenić, jak kampania reklamowa prezentuje się potencjalnym użytkownikom (jakie jest doświadczenie użytkownika) oraz sprawdzić pozycję płatnych reklam i ich konkurencyjność w porównaniu do wyników sponsorowanych innych przedsiębiorstw.
Aby skorzystać z bezpłatnego narzędzia podglądu reklam Google Ads wystarczy postępować krok po kroku według poniższej instrukcji.
Z narzędzia podglądu reklam Google Ads należy korzystać, by uniknąć naliczania wyświetleń bez kliknięć, a tym samym obniżenia współczynnika klikalności. Regularne wyszukiwanie własnej reklamy na stronie Google.com może doprowadzić do całkowitego wstrzymania jej wyświetlania.
Sprawdź również: co to jest Google Ads, co to jest kampania reklamowa
Definicja pojęcia Narzędzie podglądu i diagnostyki reklam Google Ads - Google Ad Preview Tool
w słowniku otrzymała ocenę
5 / 5 według 1 opinii