PPC co to jest - płatność za kliknięcie, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku

Chcesz pozyskać nowych klientów i zwiększyć sprzedaż?

Zamów bezpłatną konsultację ze Specjalistą od reklamy w Internecie! Otrzymasz darmowe porady, konsultacje i analizę Twojej strony internetowej. Dowiedz się:

  • jakie działania w Google realizują firmy konkurencyjne
  • co musisz poprawić na swojej stronie internetowej
  • ile możesz zyskać wdrożenie konkretnych rozwiązań

Co to jest PPC - płatność za kliknięcie, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku

PPC (Pay Per Click, płatność za kliknięcie) to model rozliczenia kampanii internetowych, zgodnie z którym reklamodawca płaci nie za samo wyświetlenie reklamy, ale za kliknięcie w nią. Najpopularniejszy system PPC to Google Ads, a koszt kliknięcia (CPC) uzależniony jest przede wszystkim od branży i jej konkurencyjności oraz fraz kluczowych.

Pay Per Click to obok działań SEO główne źródło pozyskiwania ruchu z wyszukiwarki Google.

W przypadku kampanii PPC płaci się tylko za efekty, a te pojawiają się stosunkowo szybko. Ponadto PPC charakteryzuje duża elastyczność, w każdej chwili można zmodyfikować frazy kluczowe czy zmienić budżet poprzez modyfikację wysokości ceny za kliknięcie. To wszystko sprawia, że PCC to doskonałe rozwiązanie w przypadku kampanii okolicznościowych czy promocyjnych.

Sprawdź również: Google Ads, CPC, słowa kluczowe, SEO

Definicja pojęcia PPC - płatność za kliknięcie
w słowniku otrzymała ocenę

1 2 3 4 5

5 / 5 według 10 opinii

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.