Google Ads co to jest, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku

Chcesz pozyskać nowych klientów i zwiększyć sprzedaż?

Zamów bezpłatną konsultację ze Specjalistą od reklamy w Internecie! Otrzymasz darmowe porady, konsultacje i analizę Twojej strony internetowej. Dowiedz się:

  • Jakie działania w Google realizują firmy konkurencyjne
  • Co musisz poprawić na swojej stronie internetowej
  • Ile możesz zyskać wdrażając konkretne rozwiązania

Co to jest Google Ads, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku

Inna nazwa: Google AdWords

Google Ads (wcześniej Google AdWords) to system reklamowy Google, które umożliwia wyświetlanie reklam w postaci linków sponsorowanych w sieci wyszukiwania Google lub w postaci grafik i materiałów wideo w sieci partnerów Google.

Google Ads umożliwia emisję następujących rodzajów reklam:

  • reklama w sieci wyszukiwania,
  • reklama w sieci reklamowej Google,
  • reklama produktowa,
  • reklama wideo,
  • reklama aplikacji.

System Google Ads pozwala również na personalizację przekazów reklamowych pod kątem geograficznym, demograficznym, zainteresowań czy odwiedzanych witryn.

Rozliczenie w systemie Google Ads może odbywać się na podstawie jednego z kilku dostępnych modeli jak np. CPC, CPM, CPV.

Sprawdź również: Google, sieć wyszukiwania Google, sieć reklamowa Google, CPC, CPM, CPV

Sprawdź na blogu:

Dodatkowe informacje:

  • Kampanie reklamowe Google Ads - https://www.sempire.pl/google-ads.html

Definicja pojęcia Google Ads
Google AdWords
w słowniku otrzymała ocenę

1 2 3 4 5

5 / 5 według 1 opinii

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.