Opis kategorii co to jest - category description, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku

Chcesz pozyskać nowych klientów i zwiększyć sprzedaż?

Zamów bezpłatną konsultację ze Specjalistą od reklamy w Internecie! Otrzymasz darmowe porady, konsultacje i analizę Twojej strony internetowej. Dowiedz się:

  • Jakie działania w Google realizują firmy konkurencyjne
  • Co musisz poprawić na swojej stronie internetowej
  • Ile możesz zyskać wdrażając konkretne rozwiązania

Co to jest opis kategorii - category description, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku

Opis kategorii (category description) to informacyjno-sprzedażowy tekst używany w serwisach e-commerce do zaprezentowania skategoryzowanych grup produktów.

Opis kategorii jest umieszczany nad lub/i pod listingiem produktów. Powinien zachęcać do zapoznania się z asortymentem i dokonania zakupów.

Tak jak opis produktu ma sprzedażową rolę w sklepie internetowym, tak opis kategorii pełni funkcję wirtualnego doradcy – ma rozwiać wszelkie wątpliwości, pomóc w wyborze konkretnych produktów i ułatwić podjęcie decyzji zakupowej.

Dobry opis kategorii:

  • dostarcza klientom przydatnych informacji na temat danej grupy produktowej,
  • kieruje klientów dalej, na kolejne etapy ścieżki zakupowej,
  • podpowiada, jakimi kryteriami warto się kierować przy wyborze danego produktu,
  • rozwiewa dylematy i pomaga w podjęciu decyzji zakupowej,
  • zawiera odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w kontekście danej grupy produktowej,
  • pozyskuje ruch z organicznych wyników wyszukiwania.

Sprawdź również: e-commerce, opis produktu, sklep internetowy, ruch organiczny

Sprawdź na blogu:

Definicja pojęcia opis kategorii - category description
w słowniku otrzymała ocenę

1 2 3 4 5

5 / 5 według 10 opinii

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.