Opis produktu co to jest - product description, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku

Chcesz pozyskać nowych klientów i zwiększyć sprzedaż?

Zamów bezpłatną konsultację ze Specjalistą od reklamy w Internecie! Otrzymasz darmowe porady, konsultacje i analizę Twojej strony internetowej. Dowiedz się:

  • jakie działania w Google realizują firmy konkurencyjne
  • co musisz poprawić na swojej stronie internetowej
  • ile możesz zyskać wdrożenie konkretnych rozwiązań

Co to jest opis produktu - product description, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku

Opis produktu (product description) to tekst o charakterze informacyjno-marketingowym, wyjaśniający, czym jest dany produkt i dlaczego warto go kupić. W opisie produktu kluczowe jest nie tylko dostarczenie najważniejszych informacji na temat jego właściwości i zastosowań, ale także wykorzystanie języka korzyści, dzięki któremu produkt stanie się atrakcyjny dla potencjalnego nabywcy.

Opis produktu jest kluczowym elementem karty produktu, a więc jednej z najważniejszych podstron w sklepie internetowym, odpowiadających bezpośrednio za sprzedaż. Pełni funkcję wirtualnego sprzedawcy.

Dobry opis produktu:

  • jest unikalny,
  • przedstawia najważniejsze cechy i zalety produktu,
  • odpowiada na wszystkie pytania potencjalnych klientów,
  • jest przekonujący,
  • ułatwia podjęcie decyzji zakupowej,
  • zawiera elementy SEO, a więc jest przyjazny dla wyszukiwarek internetowych. 

Sprawdź również: karta produktu, sklep internetowy, SEO, wyszukiwarka internetowa

Sprawdź na blogu:

Definicja pojęcia opis produktu - product description
w słowniku otrzymała ocenę

1 2 3 4 5

5 / 5 według 10 opinii

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.