Przekierowanie co to jest - redirect, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku

Chcesz pozyskać nowych klientów i zwiększyć sprzedaż?

Zamów bezpłatną konsultację ze Specjalistą od reklamy w Internecie! Otrzymasz darmowe porady, konsultacje i analizę Twojej strony internetowej. Dowiedz się:

  • jakie działania w Google realizują firmy konkurencyjne
  • co musisz poprawić na swojej stronie internetowej
  • ile możesz zyskać wdrożenie konkretnych rozwiązań

Co to jest przekierowanie - redirect, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku

Przekierowanie (redirect) to dyrektywa HTTP, która zawiera instrukcję przeniesienia na inną stronę docelową robota sieciowego lub użytkownika, korzystającego z danego adresu URL. Istnieją dwie najpopularniejsze formy przekierowania:

  1. przekierowanie 301 – stałe,
  2. przekierowanie 302 – tymczasowe.

Przekierowanie jest przydatne ze względu na doświadczenia użytkownika, jak i pozycjonowania strony. Dzięki niemu przeglądarka internetowa wie, do jakiej nowej lokalizacji przenieść użytkownika klikającego dany odnośnik. W ten sposób nie natrafi on na błąd 404. Pomaga również poinformować roboty sieciowe, że strona została przeniesiona na inny adres, dzięki czemu mogą ją zaindeksować.

Sprawdź również: przekierowanie 301, przekierowanie 302, Link, błąd 404, HTTP

Sprawdź na blogu:

Dodatkowe informacje:

  • https://developers.google.com/search/docs/advanced/crawling/301-redirects?hl=pl

Definicja pojęcia przekierowanie - redirect
w słowniku otrzymała ocenę

1 2 3 4 5

5 / 5 według 10 opinii

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.