Rich Snippets co to jest - rozszerzone wyniki wyszukiwania, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku | Sempire

Chcesz pozyskać nowych klientów i zwiększyć sprzedaż?

Zamów bezpłatną konsultację ze Specjalistą od reklamy w Internecie! Otrzymasz darmowe porady, konsultacje i analizę Twojej strony internetowej. Dowiedz się:

  • Jakie działania w Google realizują firmy konkurencyjne
  • Co musisz poprawić na swojej stronie internetowej
  • Ile możesz zyskać wdrażając konkretne rozwiązania

Co to jest Rich Snippets - rozszerzone wyniki wyszukiwania, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku

Inna nazwa: fragmenty rozszerzone

Co to jest Rich Snippets?
Co to jest Rich Snippets?

Rich Snippets (rozszerzone wyniki wyszukiwania, fragmenty rozszerzone) to dodatkowe informacje wyświetlane w wynikach wyszukiwania Google. Przedstawiają w SERP-ie informacje takie jak zdjęcia produktu, opinie, ceny, dostępność magazynową i wiele więcej.

Pojęcie Rich Snippets określa informacje dostępne na stronach wyników wyszukiwarki Google, które są dostępne dla użytkownika przed wejściem w odnośnik. Dzięki temu na wcześniejszym etapie dostaje informacje, które mogą skłonić go do odwiedzenia danej witryny.

Rich Snippets nie są czynnikiem, który bezpośrednio wpływa na pozycje strony w wynikach wyszukiwania, lecz przyczyniają się do wzrostu współczynnika konwersji. W wynikach wyszukiwania wyglądają one następująco:

rich snippets co to
Rich Snippets w wynikach wyszukiwania Google

 

Sprawdź również: co to jest SERP, co to jest współczynnik konwersji, co to jest dane strukturalne

Definicja pojęcia Rich Snippets - rozszerzone wyniki wyszukiwania
fragmenty rozszerzone
w słowniku otrzymała ocenę

1 2 3 4 5

5 / 5 według 10 opinii

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.