Short click co to jest - krótkie kliknięcie, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku

Chcesz pozyskać nowych klientów i zwiększyć sprzedaż?

Zamów bezpłatną konsultację ze Specjalistą od reklamy w Internecie! Otrzymasz darmowe porady, konsultacje i analizę Twojej strony internetowej. Dowiedz się:

  • Jakie działania w Google realizują firmy konkurencyjne
  • Co musisz poprawić na swojej stronie internetowej
  • Ile możesz zyskać wdrażając konkretne rozwiązania

Co to jest short click - krótkie kliknięcie, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku

Pojęcie short click (krótkie kliknięcie) oznacza zjawisko, kiedy użytkownik wyszukiwarki wchodzi na bardzo krótką chwilę na stronę, do której prowadzi odnośnik z wyników organicznych. Zaraz po tym wraca na SERP. Zdarzenie to jest bardzo często powiązane z pojęciami pogo sticking i bounce rate.

Short click jest negatywnym zdarzeniem z punktu widzenia pozycjonowania strony internetowej. Algorytmu Google śledzą zaangażowanie swoich użytkowników w treści stron, które odwiedzają z wyszukiwarki. Robią to, mierząc czas przebywania na stronie. Nazwa “short click” oznacza bardzo krótki czas wyświetlania serwisu.

Sprawdź również: long click, bounce rate, pogo sticking

Definicja pojęcia short click - krótkie kliknięcie
w słowniku otrzymała ocenę

1 2 3 4 5

5 / 5 według 10 opinii

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.