Short click co to jest - krótkie kliknięcie, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku | Sempire

Chcesz pozyskać nowych klientów i zwiększyć sprzedaż?

Zamów bezpłatną konsultację ze Specjalistą od reklamy w Internecie! Otrzymasz darmowe porady, konsultacje i analizę Twojej strony internetowej. Dowiedz się:

  • Jakie działania w Google realizują firmy konkurencyjne
  • Co musisz poprawić na swojej stronie internetowej
  • Ile możesz zyskać wdrażając konkretne rozwiązania

Co to jest short click - krótkie kliknięcie, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku

Co to jest short click?
Co to jest short click?

Pojęcie short click (krótkie kliknięcie) oznacza zjawisko, kiedy użytkownik wyszukiwarki wchodzi na bardzo krótką chwilę na stronę, do której prowadzi odnośnik z wyników organicznych. Zaraz po tym wraca na SERP. Zdarzenie to jest bardzo często powiązane z pojęciami pogo sticking i bounce rate.

Short click jest negatywnym zdarzeniem z punktu widzenia pozycjonowania strony internetowej. Algorytmu Google śledzą zaangażowanie swoich użytkowników w treści stron, które odwiedzają z wyszukiwarki. Robią to, mierząc czas przebywania na stronie. Nazwa “short click” oznacza bardzo krótki czas wyświetlania serwisu.

Sprawdź również: co to jest long click, co to jest bounce rate, co to jest pogo sticking

Definicja pojęcia short click - krótkie kliknięcie
w słowniku otrzymała ocenę

1 2 3 4 5

5 / 5 według 10 opinii

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.