Pogo sticking co to jest, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku

Chcesz pozyskać nowych klientów i zwiększyć sprzedaż?

Zamów bezpłatną konsultację ze Specjalistą od reklamy w Internecie! Otrzymasz darmowe porady, konsultacje i analizę Twojej strony internetowej. Dowiedz się:

  • jakie działania w Google realizują firmy konkurencyjne
  • co musisz poprawić na swojej stronie internetowej
  • ile możesz zyskać wdrożenie konkretnych rozwiązań

Co to jest pogo sticking, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku

Pogo sticking (skakanie na kiju pogo) to zjawisko, które ma miejsce, kiedy użytkownik po wyszukaniu danej frazy w Google wchodzi w pierwszy link w wynikach wyszukiwania, po czym cofa się do wyników wyszukiwania i otwiera następny. Na tej podstawie algorytm Google ocenia pierwszy odnośnik jako niespełniający oczekiwań użytkownika, co może obniżyć jego ranking.

Pojęcie pogo sticking po polsku oznacza skakanie na kiju pogo (drążek do skakania) i w pozycjonowaniu odnosi się do wchodzenia i wychodzenia z kolejnych pozycji w wynikach wyszukiwania. Proces pogo sticking przypomina przeskakiwanie z witryny na witrynę w poszukiwaniu informacji, która spełni oczekiwania użytkownika i zatrzyma go na dłużej.

Pogo sticking to negatywne zjawisko, które może obniżyć pozycję w bezpłatnych wynikach wyszukiwania Google. Aby przeciwdziałać tej sytuacji, należy zadbać o wrażenia użytkownika, który wchodzi na daną stronę www. Można to zrobić, zwracając uwagę na takie aspekty, jak:

  • szybkość ładowania witryny,
  • przyjazność designu strony,
  • intuicyjność nawigacji,
  • przystępność treści prezentowanej użytkownikom,
  • obecność odpowiedzi na intencję odwiedzających.

Sprawdź również: UX, CTR, bounce rate, short click, SERP, UX design, intencja użytkownika

Definicja pojęcia pogo sticking
w słowniku otrzymała ocenę

1 2 3 4 5

5 / 5 według 10 opinii

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.