Storytelling co to jest - marketing narracyjny, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku

Chcesz pozyskać nowych klientów i zwiększyć sprzedaż?

Zamów bezpłatną konsultację ze Specjalistą od reklamy w Internecie! Otrzymasz darmowe porady, konsultacje i analizę Twojej strony internetowej. Dowiedz się:

  • Jakie działania w Google realizują firmy konkurencyjne
  • Co musisz poprawić na swojej stronie internetowej
  • Ile możesz zyskać wdrażając konkretne rozwiązania

Co to jest storytelling - marketing narracyjny, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku

Inna nazwa: story marketing, marketing opowieści

Storytelling to technika, której celem jest świadome budowanie relacji poprzez angażujące treści na temat marki czy produktów. Opowieści typu storytelling bazują na sytuacjach z życia wziętych oraz metaforach. Storytelling nazywany jest również marketingiem narracyjnym, story marketingiem lub marketingiem opowieści.

Marketing narracyjny pozwala zaprezentować markę lub produkt w atrakcyjny dla odbiorców sposób. Storytelling jest nienachalny ani nie namawia bezpośrednio do zakupu danego produktu lub skorzystania z danej usługi, dlatego jest tak skuteczny. Oddziałuje na emocje odbiorców, zwiększając ich zaangażowanie i lojalność.

Historia, która powstaje w ramach story marketingu, aby była skuteczna, powinna zawierać takie elementy jak bohater, problem, który wymaga znalezienia rozwiązania oraz wezwanie do działania.

Pojęcie storytelling zostało utworzone przez medioznawcę, profesora MIT – Henry'ego Jenkisa.

Definicja pojęcia storytelling - marketing narracyjny
story marketing, marketing opowieści
w słowniku otrzymała ocenę

1 2 3 4 5

5 / 5 według 10 opinii

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.