Storytelling co to jest - marketing narracyjny, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku | Sempire

Chcesz pozyskać nowych klientów i zwiększyć sprzedaż?

Zamów bezpłatną konsultację ze Specjalistą od reklamy w Internecie! Otrzymasz darmowe porady, konsultacje i analizę Twojej strony internetowej. Dowiedz się:

  • Jakie działania w Google realizują firmy konkurencyjne
  • Co musisz poprawić na swojej stronie internetowej
  • Ile możesz zyskać wdrażając konkretne rozwiązania

Co to jest storytelling - marketing narracyjny, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku

Inna nazwa: story marketing, marketing opowieści

Co to jest storytelling?
Co to jest storytelling?

Storytelling to technika, której celem jest świadome budowanie relacji poprzez angażujące treści na temat marki czy produktów. Opowieści typu storytelling bazują na sytuacjach z życia wziętych oraz metaforach. Storytelling nazywany jest również marketingiem narracyjnym, story marketingiem lub marketingiem opowieści.

Marketing narracyjny pozwala zaprezentować markę lub produkt w atrakcyjny dla odbiorców sposób. Storytelling jest nienachalny ani nie namawia bezpośrednio do zakupu danego produktu lub skorzystania z danej usługi, dlatego jest tak skuteczny. Oddziałuje na emocje odbiorców, zwiększając ich zaangażowanie i lojalność.

Historia, która powstaje w ramach story marketingu, aby była skuteczna, powinna zawierać takie elementy jak bohater, problem, który wymaga znalezienia rozwiązania oraz wezwanie do działania.

Pojęcie storytelling zostało utworzone przez medioznawcę, profesora MIT – Henry'ego Jenkisa.

Definicja pojęcia storytelling - marketing narracyjny
story marketing, marketing opowieści
w słowniku otrzymała ocenę

1 2 3 4 5

5 / 5 według 10 opinii

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.