Content marketing co to jest - marketing treści, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku

Chcesz pozyskać nowych klientów i zwiększyć sprzedaż?

Zamów bezpłatną konsultację ze Specjalistą od reklamy w Internecie! Otrzymasz darmowe porady, konsultacje i analizę Twojej strony internetowej. Dowiedz się:

  • jakie działania w Google realizują firmy konkurencyjne
  • co musisz poprawić na swojej stronie internetowej
  • ile możesz zyskać wdrożenie konkretnych rozwiązań

Co to jest content marketing - marketing treści, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku

Content marketing oznacza z angielskiego marketing treści. Jest to jedna ze strategii marketingu internetowego, oparta na tworzeniu i dystrybuowaniu wartościowych, wysokiej jakości treści, w tym tekstów, grafik, tabel czy diagramów.

Definicja content marketingu według Content Marketing Institute silnie akcentuje jego najważniejsze cele, jakimi są przyciągnięcie i zatrzymanie jasno określonej grupy odbiorców oraz napędzanie działań zyskownych dla firmy.

Content marketing to pojęcie, które nabrało szczególnego znaczenia zwłaszcza w ostatnim czasie, wraz z rozwojem wyszukiwarki Google i kolejnymi aktualizacjami algorytmu. Dziś użytkownicy cenią sobie przede wszystkim wiarygodne, przydatne i wartościowe treści, które pozwalają spełnić ich główne intencje.

Marketing treści to pojęcie ściśle związane z tak zwanym marketingiem wirusowym, który ma na celu zwiększanie świadomości marki poprzez zachęcanie odbiorców do samodzielnego rozpowszechniania informacji na jej temat.

W content marketingu kluczowe jest budowanie długotrwałych relacji z odbiorcą, dlatego strategia ta polega na regularnym tworzeniu i dystrybuowaniu treści.

Marketing treści może przybierać różne formy. Do najpopularniejszych z nich należą:

  • artykuły blogowe,
  • poradniki,
  • artykuły eksperckie,
  • infografiki,
  • opisy produktów,
  • artykuły sponsorowane,
  • wywiady,
  • recenzje,
  • case studies,
  • podcasty,
  • raporty,
  • webinaria,
  • ebooki,
  • audiobooki,
  • newslettery,
  • white papers,
  • FAQ,
  • treści w mediach społecznościowych.

Sprawdź również: strategia marketingowa, marketing internetowy, wyszukiwarka Google, aktualizacja algorytmu Google, intencja użytkownika, marketing wirusowy, infografika, opis produktu, artykuł sponsorowany, case study, webinar, ebook, audiobook, newsletter, white papers, FAQ, social media

Dodatkowe informacje:

  • https://www.sempire.pl/content-marketing.html

Definicja pojęcia content marketing - marketing treści
w słowniku otrzymała ocenę

1 2 3 4 5

5 / 5 według 10 opinii

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.