Pozycjonowanie stron - FAQ - najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi
Dokładnie tłumaczymy szczegóły naszych usług

Pozycjonowanie stron - FAQ
najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi

Zebraliśmy dla Ciebie najczęściej zadawane pytania na temat pozycjonowania stron i współpracy z naszą agencją. W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości pozostajemy do dyspozycji.
Jakie informacje potrzebne są do przygotowania oferty na pozycjonowanie?

Wywiad z Klientem i przygotowanie oferty to jeden z najważniejszych etapów pozycjonowania strony. Od niego właśnie zależy sukces biznesowy przedsięwzięcia, czyli bezpośrednie przełożenie na wzrost ilości klientów i sprzedaży. To element strategiczny dlatego już od pierwszego kontaktu dzielimy się naszym doświadczeniem rzetelnie doradzamy najlepsze rozwiązania.

Aby uzyskać skuteczną oraz dostosowaną do swoich oczekiwań ofertę na pozycjonowanie sugerujemy podanie kluczowych elementów takich jak:

  • adres strony internetowej
  • najważniejsze produkty / usługi, które mają być promowane w ramach pozycjonowania
  • cele stawiane przed stroną
  • obszar działalności firmy (lokalny, globalny, online)
  • przewidywany budżet na pozycjonowanie strony
  • przewidywany okres współpracy

Dodatkowe podanie nazw firm lub stron konkurencyjnych z branży to również istotny punkt pozwalający na jeszcze lepsze opracowanie całej strategii promocji witryny. Dzięki temu mamy możliwość dokładnego przyjrzenia się stosowanym przez firmy konkurencyjne rozwiązaniom w zakresie reklamy internetowej i optymalizacji strony. Oceniamy skuteczność tych działań, aby jeszcze lepiej poznać branżę i dostosować indywidualne ofertę i strategię marketingową dla Twojej witryny internetowej.

Co jest potrzebne, aby zacząć pozycjonowanie?

Rozpoczęcie współpracy z naszą agencją jest proste i angażuje Twój czas w minimalnym stopniu. Formalności przebiegają w sposób konkretny i sprawny, dlatego już w pierwszych dniach po nawiązaniu umowy rozpoczynamy działania związane z analizami strony, audytem wewnętrznym SEO, instalacją i konfiguracją narzędzi Google (Analytics i Search Console) oraz planujemy pierwsze prace optymalizacyjne – wszystko po to, by jak najszybciej uzyskać oczekiwane rezultaty.

Aby rozpocząć współpracę w zakresie pozycjonowania strony www, niezbędne są:

  • indywidualna strategia marketingowa, uwzględniająca priorytety, którą omówisz ze Specjalistą SEM
  • gotowa strona www, strona w trakcie tworzenia, pomysł na nową stronę
  • pisemnie potwierdzenie ustaleń
  • kody dostępowe do strony dające możliwość przeprowadzenia optymalizacji
  • otwartość na sugestie oraz powierzenie działań specjalistom z doświadczeniem

Podejmując współpracę z SEMPIRE stawiasz na opiekę ekspertów. Cały proces pozycjonowania przeprowadzany jest przez specjalistów w swoich dziedzinach - technikach od optymalizacji, anlitykach, copywriterach. Udzielając nam dostępu do strony (CMS - system zarządzania stroną i FTP - dostęp do edycji plików źródłowych) nie musisz angażować się w techniczne aspekty współpracy. Działamy samodzielnie, bazując na szerokiej wiedzy i wieloletnim doświadczeniu zespołu SEMPIRE. Każde nasze działanie wynika z wcześniej ustalonych priorytetów wyrażonych pod postacią fraz kluczowych zawartych w ofercie i umowie.

Co ważne – jeśli jeszcze nie posiadasz strony, ale planujesz już pozycjonowanie, poinformuj nas o tym. Oferujemy rozwiązania oparte na konsultingu w zakresie budowy nowego serwisu, wyboru domeny, przyjaznego oprogramowania do zarządzania stroną i optymalizacji pod pozycjonowania. Dzięki temu sprawniej zaplanujemy cały proces, a nowotworzona strona będzie od samego początku lepiej przygotowania do osiągania wysokich pozycji.

Jak wygląda współpraca z firmą SEO w zakresie pozycjonowania strony?

Współpraca z nami rozpoczyna się od stworzenia dla Ciebie indywidualnego, przemyślanego, kompleksowego i wypracowanego na podstawie wielu lat doświadczeń planu obejmującego strategię i realizację najważniejszych działań. Przez cały okres współpracy wykazujemy aktywność i wspólnie z Tobą monitorujemy efekty prac, analizujemy je i wyciągamy wnioski, aby wyszukiwarka była dla Ciebie najlepszym źródłem klientów. Nieustannie wsłuchujemy się w Twoje potrzeby, pracujemy w sposób elastyczny, zawsze dostosowując strategię SEO do aktualnej sytuacji. Dopasowujemy się do kluczowych w Twoim biznesie zmian – jeśli wprowadzasz na rynek nowe produkty lub usługi bądź też przekształcasz profil działalności – pomożemy Ci utrzymać topowe pozycje Twojej strony dla aktualnych priorytetów i wyznaczymy nowe kierunki rozwoju.

W pozycjonowaniu stron najważniejsze działania skupiają się w obrębie trzech grup:

  1. Prezentacja wysokiej jakości treści na stronie.
  2. Optymalizacji strony www pod wyszukiwarki.
  3. Publikacji linków i wzmianek na temat działalności i oferty firmy.

Prace pozycjonerskie już od pierwszych dni współpracy niemalże równolegle obejmuję każdy z tych 3 kluczowych obszarów. Indywidualny Specjalista ds. SEO dokładnie zapoznaje się ze specyfiką profilu działalności firmy, technologią, możliwościami strony i konkurentami. Na podstawie przeprowadzonego wewnętrznego audytu SEO planowane są priorytetowe działania i prace związane z optymalizacją kodu strony. Wstępna analiza treści na stronie pozwala na zlecenie opracowania tekstów naszym copywriterom. Jednocześnie wykonywany jest audyt linków oraz planowanie prac związanych z link buildingiem czyli zdobywaniem odnośników poprawiających reputację strony. Przez cały okres trwania umowy monitorujemy efekty i raportujemy wyniki. Wykonujemy cykliczne analizy i optymalizacje oraz dajemy rekomendacje, które pozwolą na bardziej dynamiczny wzrost widoczności strony. Zawsze możesz liczyć na profesjonalne doradztwo, szkolenia i techniczne wsparcie z naszej strony.

Na co dzień współpraca z SEMPIRE w zakresie usługi SEO oparta jest na regularnym kontakcie z dwoma dedykowanymi opiekunami: handlowym oraz technicznym. Zapewniamy:

  • indywidualną opiekę ze strony Specjalisty ds. SEM – zajmuje się on opracowaniem optymalnej strategii pozycjonowania i wsparciem w osiąganiu Twoich celów biznesowych. Dostarcza informacje i raporty o aktualnych rezultatach prac, zajmuje się aktualizacją strategii, doradza i wyjaśnia w kwestiach związanych z marketingiem w wyszukiwarkach. Jest on główną osobą kontaktową pomagającą zrozumieć techniczne aspekty pozycjonowania. Jest dostępny dla Ciebie zarówno w kontakcie telefonicznym jak i bezpośrednich spotkaniach np. w celu szkolenia oraz omówienia wyników działań nad promowaną stronę.
  • indywidualną opiekę ze strony Specjalisty ds. Pozycjonowania, który koordynuje prace zespołu nad podnoszeniem pozycji danej witryny internetowej. Zajmuje się optymalizacją kodu, przygotowuje szczegółowe wytyczne optymalizacyjne oraz dostarcza wyniki z analiz witryn konkurencyjnych, których realizacja może przyspieszyć zdobywanie wysokich pozycji.
Czy pozycjonowanie wymaga zmian na stronie internetowej?

Kolejność stron internetowych w wyszukiwarce Google nie jest przypadkowa. To, która strona pojawi się na pierwszej karcie w wynikach wyszukiwania na dane słowo kluczowe zależy od ponad 200 niepowtarzalnych czynników. W dużej mierze są to elementy występujące bezpośrednio na stronie – zarówno w jej kodzie np. meta tagi jak i warstwie prezentacyjnej czyli tej, którą widzi użytkownik witryny np. unikalne i wartościowe treści - szczegółowe opisy usług, poradniki, dopracowane i przejrzyste strony produktowe czy nawigacja wewnętrzna.

Podstawą prac optymalizacyjnych są ogólne wskazówki dostarczane przez Google. To właśnie ich realizacja powinna być celeme każdego właściciela strony lub webmastera, który dąży do osiągnięcia wysokich pozycji w wynikach wyszukiwania.

Ułatw Google znalezie Twoich stron Ułatw Google zrozumienie zawartości Twoich stron Ułatw użytkownikom korzystanie z Twoich stron

Źródło: https://support.google.com/webmasters/answer/35769?hl=pl

Wymieniona przez Google lista to jednak punkt wyjścia do optymalizacji strony. Istnieje bowiem dużo więcej szczegółowych elementów, które algorytm wyszukiwarki Google bierze pod uwagę przy ocenie witryny i ustalaniu jej rankingu. Działania te realizowane są w dużej mierze o dodatkowe analizy witryn konkurencyjnych i doświadczenie Specjalisty ds. Pozycjonowania.

Wymienione przez Google wytyczne, mimo że są podstawowymi informacjami pokazują na jak wiele elementów należy zwrócić uwagę przy budowie i optymalizacji strony www. Pozycjonowanie strony jest ciągłym procesem wymagającym bieżących ulepszeń witryny idących w parze z rozwojem technologii i zmieniającymi się sposobami użytkowania stron przez ich odbiorców. Konkretne prace mają na celu dostosowanie witryny do wymogów wyszukiwarki, wdrożenia standardów jakimi kieruje się algorytm oceniający witrynę jak również dostarczenie użytkownikowi możliwie sprawnej możliwości realizacji jego intencji np. zakupu produktu lub usługi. To od przygotowania technicznego i merytorycznego witryny zależy sukces biznesowy podejmowanych działań promocyjnych.

Kiedy mogę spodziewać się efektów pozycjonowania?

Wyjściowym i pewnym efektem pozycjonowania jest wzrost ruchu na stronie. Pierwsze wzrosty pozycji prowadzą do zwiększenia ilości wyświetleń, te zaś do większej liczby wejść na stronę a następnie konwersji. Zadowalające efekty pozycjonowania można osiągnąć tylko wskutek cyklicznych i sprawdzonych działań opartych o bogate doświadczenie i stosowanie sprawdzonych technik. Właściwie przygotowany proces pozycjonowania, dobór odpowiednich narzędzi, określenie priorytetowych prac optymalizacyjnych i ich realizacja od pierwszych dni umowy to podstawa sukcesu. Oprócz tego wpływ na czas osiągnięcia oczekiwanych efektów pozycjonowania mają:

  • branża i konkurencja – firmy o unikalnym profilu działalności mogą osiągnąć efekty szybciej, aniżeli przedstawiciele najpopularniejszych branż, w przypadku których pozycjonowanie może okazać się trudniejsze i bardziej czasochłonne
  • wiek strony – prace optymalizacyjne nad witrynami o dłuższym stażu w sieci są zazwyczaj szybciej i lepiej oceniane przez Google, aniżeli nowe strony, które dopiero budują swoje zaufanie Internecie
  • tematyka witryny – witryny dotyczące finansów, zdrowia, bezpieczeństwa czy wymagające podawania danych osobowych, danych do konta bankowego oraz służące dokonywaniu transakcji drogą online są wnikliwie sprawdzane przez Google zanim zostaną wpuszczone na najlepsze pozycje w wynikach wyszukiwania. Skrupulatność w weryfikacji stron YMYL (ang. Your Money, Your Life) może wpływać na dłuższy czas uzyskania satysfakcjonujących wyników pozycjonowania
  • historia domeny – Google działa na podstawie zasad, których naruszenie prowadzi do nałożenia kar lub tzwn filtrów ograniczających widoczność stron wwynikach wyszukiwania. Przypadki takie dotyczą w szczególności witryn do których kierują spamerskie, małowartościowe linki, stron, które posiadają duplikaty treści lub teksty nienaturalnie przesycone słowami kluczowymi. Nawet jeśli błędy zostaną poprawione, zaufanie Google jest ograniczone, a zmiany wynikające z SEO rejestrowane z opóźnieniem
  • zaufanie Google – szybkość osiągnięcia efektów pozycjonowania zależy od poziomu zaufania Google – im bardziej budowany content jest w użyteczny i merytoryczny sposób a do strony prowadzą wartościowe linki, pochodzące z wysokiej jakości stron – tym większe zaufanie Google względem domeny

W większości przypadków nasi Klienci widzą pierwsze efekty prac pozycjonerskich już w okresie 1 do 3 miesięcy od rozpoczęcia współpracy. Niezależnie od specyfiki i poziomu trudności słów kluczowych i branży, zawsze dokładamy wszelkich starań i wykorzystujemy w maksymalny sposób pozycjonerskie umiejętności, by osiągnąć jak najwyższe pozycje, w jak najkrótszym czasie. Kluczem do wzrostu zasięgu strony jest przede wszystkim indywidualnie dobierana ze Specjalistą SEM strategia uwzględniająca kluczowe parametry jak wiek strony, jej historia, branża, rodzaj i zasięg działalności. Wszystko to staramy się dokładnie zweryfikować już na pierwszym etapie współpracy by dostosować ofertę skrojoną na miarę oczekiwań.

Jaka jest gwarancja uzyskania efektów?

Google oficjalnie mówi o tym, że absolutnie nikt nie może zagwarantować pierwszej pozycji w wynikach wyszukiwania Google:

Nikt nie może zagwarantować pierwszej pozycji w rankingu Google.
Wystrzegaj się SEO, którzy twierdzą, że gwarantują pozycję w rankingach, mają „specjalne układy z Google” lub reklamują „priorytetowe zgłaszanie” witryn do Google….

Centrum Pomocy Google

My, jako rzetelna firma pozycjonerska także nie możemy zagwarantować uzyskania czołowych pozycji w danym czasie. Wyszukiwarka Google jest narzędziem zewnętrznym, które nie wspiera pozycjonowania ani też poza wskazówkami dla webmasterów nie ujawnia konkretnych czynników wpływających na ranking witryny. Prace naszych specjalistów SEO poparte są wieloletnim doświadczeniem, stosowaniem dobrych i etycznych praktyk optymalizacyjnych, a ich skuteczność wynika z nieustannie pogłębianej wiedzy w zakresie pozycjonowania stron.

W każdym przypadku Specjaliści ds. SEO w SEMPIRE dokładają wszelkich starań, żeby promowana przez nich witryna osiągnęła jak najwyższe pozycje w wyszukiwarce w możliwie najkrótszym czasie. Z naszej strony gwarantujemy najlepszy dobór technik i narzędzi, uwzględniający historię strony www, rodzaj dobranych fraz kluczowych, szczegółową analizę konkurencji oraz dostosowywanie strony pod aktualne zmiany w algorytmie Google. Wszystko po to, aby efektywnie zainwestować budżet przeznaczony na SEO oraz zmaksymalizować efekty prac optymalizacyjnych.

Jak weryfikować efekty pozycjonowania?

Podstawowe dane dotyczące ruchu organicznego z wyszukiwarek (generowanego dzięki działaniom pozycjonerskim) można badać w narzędziu Google Analytics oraz Google Search Console. Narzędzia te w prosty sposób pozwalają weryfikować postępy prac SEO, obserwować wzrost zasięgu strony – widoczność i ruch. Wszystko to w postaci przejrzystych wykresów i tabel.

Wspomniane narzędzia – Google Analytics oraz Google Search Console – są instalowane przez naszych specjalistów i udostępniane Klientom. Ponadto w systematycznej ocenie efektów pozycjonowania pomagają wysyłane przez nas comiesięczne raporty z usługi pozycjonowania.

Analityka internetowa pozwala nam wyciągać odpowiednie wnioski, daje podstawę do dalszych optymalizacji, pozwala na bieżącą poprawę wyników. Narzędzia analityczne to jednak nie wszystko. Zależy nam także na informacji zwrotnej dotyczącej realnego przekładu naszych prac na cele biznesowe Klienta – ilość zapytań, ilość zamówień, wzrost sprzedaży. Dzięki temu możemy jeszcze lepiej zarządzać naszymi pracami i osiągać coraz lepsze rezultaty.

Co się dzieje z efektami po zakończeniu współpracy?

Pozycjonowanie jest procesem o charakterze ciągłym, wymagającym systematyczności w zakresie prac optymalizacyjnych, linkowania oraz analiz.

Cykliczne działania pozycjonerskie uwzględniają m.in:

  • dbanie o aktualną i dobrze zoptymalizowaną treść
  • bieżące analizy konkurencji i wyników w Google
  • dostosowywanie witryny do zmieniających się algorytmów
  • bieżącą weryfikację i optymalizację kodu strony www
  • utrzymywanie i zdobywanie linków przychodzących do witryny

Zakończenie współpracy i tym samym brak kontynuacji działań w ww. obszarach prowadzą do stopniowego spadku pozycji wcześniej pozycjonowanej witryny. Sytuację tą w dużej mierze wykorzystują witryny konkurencyjne, którym zdecydowanie łatwie będzie wypozycjonować wyżej swoje strony internetowe.

W naszej codziennej pracy dokładamy wszelkich starań, aby prowadzone działania dawały długofalowe efekty. Jednak skala zmian prowadzanych przez Google oraz działania firm konkurenycjnych w zakreie promocji sprawia, że strony pozostawione bez profesjonalnej opieki SEO, mogą mieć problem z utrzymaniem najwyższych pozycji w wyszukiwarce i dalszym zwiększaniem zasięgu.

Na ile czasu podpisywana jest umowa na pozycjonowanie?

Czas trwania umowy wynika ze złożoności całego procesu pozycjonowania. Poszczególne etapy prac posiadają odpowiednią hierarchię i powinny zostać odpowiednio rozplanowane w czasie. Okres potrzebny na kompleksową optymalizację kodu strony, optymalizację i publikację treści, zdobycie wartościowych linków to indywidualna wartość dla każdego serwisu. Na długość trwania umowy wpływ ma także wielkość danej witryny. Nowe strony internetowe o ilości podstron idącej w setki lub tysiące wymagają więcej czasu na przeprowadzenie prac optymalizacyjnych w zakresie kodu, tekstów, zdobycie większej ilości linków. Wszystko to musi zostać przeindeksowane przez Google, a sama witryna musi zyskać dodatkowe zaufanie wynikające z jej krótkiego stażu. W przypadku małych stron firmowych o długiej historii w sieci proces ten jest zdecydowanie krótszy. Naszym celem jest dostosowanie czasu współpracy tak, aby możliwe było realne sprawdzenie nie tylko jakości z jaką współpracujemy z naszymi klientami, ale przede wszystkim zobaczenie efektów z przeprowadzonych przez nas prac pozycjonerskich.

Pozycjonowanie stron to usługa długofalowa, dlatego też najpopularniejszym czasem trwania umowy, jest okres 12 oraz 24 miesięcy. To optymalny czas na uzyskanie czołowych pozycji w wyszukiwarce i perfekcyjne utrzymanie witryny pod kątem aktualnych wskazówek dla webmasterów i nieustannie zmieniających się algorytmów. Taka długość umowy jest również najbardziej optymalna cenowo, gdyż wycena usługi jest ustalana na podstawie ilości fraz kluczowych oraz czasu trwania umowy.

Dla osób niezdecydowanych, posiadających ograniczone zaufanie do firm pozycjonerskich oferujemy także umowy 3 i 6-miesięczne, które pozwalają na zweryfikowanie naszych działań oraz zaobserwowanie pierwszych ruchów serwisu. W tym czasie zajmujemy się wprowadzeniem pierwszych zmian technicznych, optymalizacją tekstów oraz rozpoczynamy rozbudowę sieci wartościowych linków prowadzących do serwisu. Mimo krótkiego okresu możemy zaobserwować pierwsze efekty w postaci wzrostów pozycji, wzrostu ruchu w Google Analytics, zwiększenia ilości wyświetleń fraz kluczowych w Google Search Console. Pozwala to na ocenę rzetelności naszych działań i kontynuowanie przyjętej strategii SEO. Adekwatnie do skracania czasu umowy zwiększa się miesięczna wartość usługi. Dlatego ustalenie czasu współpracy jest elementem, który analizują nasi doradcy wspólnie z klientem, aby opracować najbardziej optymalną, korzystną i efektywną dla danego biznesu strategię.

Ile słów kluczowych można pozycjonować?

W każdym aspekcie naszej pracy stawiamy na indywidualne podejście. Kluczem do podjęcia owocnej współpracy jest dedykowana analiza konkurentów, branży, a następnie dostosowanie strategii do możliwości budżetowych. Pragniemy, aby Klient był pewien, że w ramach budżetu, jaki może przeznaczyć na usługę SEO, osiągniemy maksymalnie wiele korzyści.

W przypadku ilości słów kluczowych, nie ma górnej granicy. Docelowy zestaw pozycjonowanych fraz jest zależny od oczekiwanych efektów biznesowych oraz specyfiki promowanych produktów lub usług. Praca nad prostym serwisem usługowym zwykle skutkuje odwiedzinami z kilkudziesięciu fraz kluczowych wg Google Search Console, natomiast duże, prężnie działające sklepy internetowe widoczne są w wyszukiwarce po wpisaniu nawet kilku tysięcy wyrażeń kluczowych. Im więcej fraz kluczowych dobierzemy, tym więcej obszarów jest szczegółowo optymalizowanych, a promowana witryna uzyskuje stabilniejszy efekt końcowy. Bardzo ważne, by nie bagatelizować potencjału fraz long tail czyli kilkuwyrazowych precyzyjnych zwrotów z tzw. długiego ogona, które według trendów są coraz częściej wpisywane do wyszukiwarki.

Posiadają one szczególną wartość handlową, a ich wykorzystanie ułatwia uzyskanie wysokich pozycji dla priorytetowych fraz prestiżowych.

Firmom stawiającym pierwsze kroki w biznesie z ograniczonymi budżetami lub tym jeszcze nie przekonanym o skuteczności pozycjonowania nasza agencja oferuje także współpracę strategią małych kroków. Klient może skupić się na ograniczonej liczbie fraz dla wybranych, priorytetowych usług lub produktów i następnie rozwijać współpracę z nami w miarę poprawy efektów i rozwoju swojej firmy.

Od czego zależy cena pozycjonowania?

Cena pozycjonowania to bardzo często jeden z najważniejszych czynników, mających wpływ na wybór konkretnej agencji SEO. Warto wziąć pod uwagę, jak wiele aspektów wpływa na koszt usług pozycjonowania. To, dlaczego usługa została wyceniona na daną kwotę warunkuje:

  • ilość promowanych produktów, obszarów, usług (ilość fraz)
  • ilość konkurentów promujących się na daną frazę
  • aktualna pozycja strony
  • kondycja strony, jej historia
  • długość trwania umowy
  • zakres prac pozycjonerksich

W naszej agencji oferujemy usługi SEO w pakietach, różniących się cenami. Pakiet „Optymalny” oferuje pełen zakres wsparcia technicznego – możliwość uzyskania wysokich pozycji i efektywnego pozyskania Klienta. Pakiet „Rozszerzony” daje większy nacisk na raportowanie i wyciąganie wniosków, a tym samym zwiększa efektywne działanie i skupienie na sprzedaży. Wariant „Kompleksowy” proponuje rozbudowane wsparcie copywriterskie, outsourcing usługi reklamowej oraz szkolenia, pozwalające na zyskanie dodatkowej wiedzy i bardziej świadome wykorzystanie pełnego potencjału usługi. Dodatkowo pakiet zawiera atrakcyjny bonus na reklamę Google Ads, która wesprze działania marketingowe i pomoże pozyskać w szybkim tempie wartościowych Klientów.

Dodatkowo każda oferta uwzględnia szereg bardzo indywidualnych ustaleń dlatego warto skorzystać z formularza bezpłatnej wyceny, aby poznać dokładne szczegóły i zakres współpracy.

Czy wyrażenia można zmieniać w trakcie współpracy?

Obszary naszej współpracy zawsze dostosowujemy do strategii Klienta i jesteśmy dla niego wsparciem. Rozumiemy sezonowość produktów, przypadki rotacji w ofercie, zmiany priorytetów sprzedażowych.

Każda fraza lub zestaw wyrażeń wymaga optymalizacji kodu, optymalizacji treści, linkowania a często także utworzenia nowej, dedykowanej podstrony. Wszystko to wymaga rozplanowania i realizacji prac w czasie oraz powinno opierać się na stałej konsultacji z Klientem. Dokładamy wszelkich starań, aby sprecyzować oczekiwania i priorytety już na samym początku nawiązania współpracy jednak sytuacje związana z koniecznością przemodelowania strategii staramy się traktować na zasadzie win win. Innymi słowy zależy nam, aby wykonany przez nas zestaw prac nie poszedł na marne, a jednocześnie aby promocja witryny była ukierunkowana na priorytetowe i aktualne dla klienta produkty lub usługi. Staramy się być elastyczni w naszych działaniach i przed podjęciem decyzji o wymianie fraz omawiamy indywidualnie z klientami wszystkie wady i zalety jakie niesie za sobą zmiana strategii.

W jaki sposób naliczane są opłaty za pozycjonowanie?

Szerokie podejście do promowania stron naszych Klientów determinuje stałą opłatę obejmującą cykliczne analizy i prace na wielu kluczowych dla skutecznego pozycjonowania obszarach SEO. Dzieje się tak też ze względu na promocję wyrażeń priorytetowych i ciągle poszukiwanych fraz long tail, wykorzystywanych przez świadomych klientów, bliskich podjęcia decyzji zakupowej. Jak podaje Google, aż 15% z wszystkich wyszukiwań dziennie to frazy unikalne, które pojawiły się pierwszy raz w wyszukiwarce. Nie należy bagatelizować ogromnego potencjału tychże fraz, dlatego też coraz częściej odchodzimy od rozliczania się wyłącznie za kilka podstawowych wyrażeń. Rozumiemy, że internauci coraz bardziej świadomie wyszukują produkty i usługi oraz sprawnie korzystają z wyszukiwarki. Z tego właśnie względu szczególnie rekomendujemy model rozliczenia oparty na pozycjonowaniu szerokim.

Moja strona www jest w przygotowaniu – czy mogę już zacząć pozycjonowanie?

Budowa nowej strony to bardzo dobry czas na przygotowanie przemyślanej strategii i utworzenie całego harmonogramu prac. Specjaliści SEMPIRE podejmują współpracę z webmasterami projektującymi nowe strony, tak aby już na samym początku dostarczać cennych wskazówek technicznych z zakresu SEO. Dzięki temu nowy serwis od momentu wdrożenia zostanie lepiej zaindeksowany przez robota Google.

Nasze doradztwo obejmuje m.in. rekomendacje odnośnie:

  • poprawnego wdrożenia bezpiecznego protokołu SSL
  • rozkładu, ilości, szczegółowości tekstów na stronie
  • struktury i nawigacji na stronie internetowej
  • stron kategorii, stron produktów, stron opisujących usługi
  • użyteczności witryny, w tym szybkości i dostosowania do urządzeń mobilnych

Podjęcie z nami współpracy na etapie budowy strony to doskonałe rozwiązanie, gdyż serwis od początku zostaje przygotowany pod kątem najważniejszych elementów procesu pozycjonowania. W momencie wdrożenia witryny, Google od razu prawidłowo rejestruje zoptymalizowaną stronę i dzięki temu skracany jest czas do osiągnięcia pierwszych efektów.

W okresie tworzenia nowej strony cena naszej usługi jest niższa i obejmuje przede wszystkim profesjonalny konsulting.

Rozpoczęcie współpracy rekomendujemy również firmom posiadającym już strony internetowe, które zamierzają zmienić, odświeżyć i przebudować.

Jeszcze przed rozpoczęciem prac nad przebudową:

  • wykonamy analizy witryn konkurencyjnych i aktualnych standardów w zakresie budowy stron
  • prześlemy szczegółowe wytyczne optymalizacyjne pod skuteczne pozycjonowanie
  • zweryfikujemy poprawność wdrożenia rekomendacji na wersji testowej
Dowiedz się jeszcze więcej bezpośrednio od Specjalisty SEM i SEO Zapytaj o ofertę
Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.