Pozycjonowanie stron

Pozycjonowanie stronSEO (ang. Search Engine Optimization) to zgodna ze wskazówkami Google optymalizacja strony pod wyszukiwarkę internetową, której celem jest zwiększenie widoczności i ruchu na stronie www. Pozycjonowanie polega na jak najlepszym dostosowaniu strony do wymagań wyszukiwarki internetowej w celu osiągnięcia wysokich pozycji w naturalnych wynikach wyszukiwania na wybrane, związane z tematyką witryny słowa kluczowe.

ZADZWOŃ 61 333 22 11

PRZEŚLIJ FORMULARZ

OTRZYMAJ OFERTĘ W 48H!

Pozycjonowanie stron internetowych

to najbardziej skuteczna metoda reklamy na zwiększenie widoczności Twojej witryny wyszukiwarce Google. Z wyszukiwarek internetowych miesięcznie korzysta ponad 20 mln Internautów, z czego 95% to użytkownicy wyszukiwarki Google.

Prowadzisz biznes, masz stronę internetową i chcesz zaistnieć w sieci?
Zapytaj o ofertę SEO i rozpocznij efektywne i skuteczne pozycjonowanie swojej strony www!

Wspólnie zadbamy o to, aby właśnie Twoją stronę odnaleźli użytkownicy i potencjalni klienci.

Zlecając usługę pozycjonowania SEMPIRE otrzymujesz:

audyt SEO strony i stałą optymalizację witryny dostosowywaną do obecnych algorytmów Google popartą analizą Twojej konkurencji
doradztwo najlepszych specjalistów SEO z wieloletnim doświadczeniem
pozycjonowanie strony internetowej na dziesiątki lub setki słów kluczowych – nawet tych spoza umowy

Posiadasz stronę firmową, sklep internetowy, blog, lub portal? Interesuje Ciebie optymalizacja i SEO na frazy ogólne czy lokalne? Może najlepszym wyborem będzie szerokie pozycjonowanie strony na frazy z tzw. długiego ogona (ang. long tail)?

Skorzystaj z darmowej wyceny, a nasi specjaliści przygotują indywidualną strategię SEO dla Twojej firmy!

Pozycjonowanie stron

wyniki wyszukiwania

  • Co się dzieje kiedy użytkownik wpisuje zapytanie do wyszukiwarki?
  • Jak działają algorytmy (oprogramowanie) wyszukiwarki Google pozycjonujące strony www?
  • Jak indeksowane są strony?
  • Co to są roboty internetowe i jakie jest ich zadanie?
  • Jak Google pozycjonuje strony internetowe i wybiera informacje, które pokazuje na
    pierwszej karcie wyników? Ile bierze czynników pod uwagę przy ocenie?
  • Co zawierają wyniki wyszukiwania?

Na te i inne pytania odpowie sam guru SEO czyli Matt Cutts – były już inżynier Google do spraw jakości.

wyszukiwarka internetowa

Google.pl – wyszukiwarka, dzięki której w najszybszy i najłatwiejszy sposób, znajdziesz to czego potrzebujesz w sieci. Odwiedzana codziennie przez miliony polskich internautów, szukających konkretnych informacji, produktów czy usług bezustannie optymalizuje widok wyników wyszukiwania, aby jak najlepiej dopasować go do oczekiwań użytkowników. W zależności od zapytania oprócz najbardziej dopasowanych, z reguły pozycjonowanych adresów stron www może prezentować m.in. mapy, obrazy, filmy z YouTube, bieżące wiadomości czy nawet bezpośrednie odpowiedzi na pytania tzw. Answer Box. Możliwości jest wiele naliczono ich nawet 25!

Przy ustalaniu skutecznej strategii marketingowej i promocji strony najważniejsze jest ustalenie w jakiego typu wynikach chcemy prezentować swoją stronę www. Czy mają to być:

  • wyniki organiczne, nazywane również naturalnymi, czyli te, które Google uznało za najbardziej trafne i wszechstronne dla wpisanej frazy kluczowej. Jest ich zazwyczaj 10 na stronie, czy
  • płatne linki reklamowe (linki sponsorowane) oznaczone ikoną Reklama w wyszukiwarce Google Odpowiednio ponad naturalnymi wynikami jest ich maksymalnie 4, a poniżej maksymalnie 3. Miejsca te obejmują głównie reklamy tekstowe, za które odpowiedzialna jest usługa  linków sponsorowanych Google AdWords.
Naturalne wyniki wyszukiwania w Google

czy warto pozycjonować stronę internetową

Aby odpowiedzieć na pytanie czy i dlaczego warto pozycjonować stronę internetową, chcemy wskazać kilka danych, które eksponują walory tej niesamowicie skutecznej formy promocji.

Zastanów się!

  • Czy korzystasz z wyszukiwarki Google?
  • Czy posiadasz skrzynkę pocztową Gmail?
  • Czy przeglądasz internet przy użyciu swojego smartfona?
  • Czy do wyszukiwania informacji wykorzystujesz tablet?
  • Czy zdarzyło Ci się kupować przez internet?
  • Google?
  • Czy porównywałeś oferty w Sieci zanim znalazłeś się w sklepie stacjonarnym?
  • Czy przed zakupem sprawdzałeś opinie o produkcie?
  • Czy planując wakacje – miejsce, podróż, nocleg korzystałeś z wyszukiwarki?
  • Czy czytasz opinie o danej firmie przed skorzystaniem jej usług lub rekrutacją do niej?
  • Czy to prawda, że szukając samochodu, mieszkania, wyposażenia domu czy lekarza zaczynasz od Google?

Jeśli choć raz odpowiedź brzmiała „TAK” oznacza to, iż z pewnością doskonale rozumiesz jak Internet stał się częścią naszego codziennego życia. Brak pozycjonowania strony jest niemalże równy z brakiem widoczności w tym medium i oznacza, że nie dociera się ze swoją witryną www do bardzo pokaźnej grupy odbiorców. Odbiorców takich jak Ty!
Warto wiedzieć, iż pokolenia Baby Boomers i X, są poprzednikami obecnych młodych konsumentów – pokoleniami Y i Z, którzy w znacznej mierze podejmują istotne decyzje za pośrednictwem Internetu. Skuteczne pozycjonowanie strony to przyszłość wszystkich firm na rynku. Brak obecności w czołowych wynikach wyszukania Google na nazwy oferowanych produktów lub usług oznacza nie podążanie za trendami i wysoce prawdopodobny spadek przychodów w kolejnych latach. Im szybciej zaczniesz optymalizować i pozycjonować stronę, tym szybciej zaczniesz zdobywać klientów!

70%

populacji polskiej (powyżej 7 lat) to użytkownicy internetu (Gemius 2015r.)

10300000

Tyle polskich internautów odwiedza średnio CODZIENNIE wyszukiwarkę Google.pl (Gemius, kwiecień 2016r.)

95%

Udział Google na rynku wyszukiwarek w Polsce.
(Ranking.pl, maj 2016r.)

korzyści z pozycjonowania strony www

Klienci sami trafiają na Twoją witrynę  internetową.

Korzyści z pozycjonowaniaPozycjonowanie odpowiada na złożone konkretne zapytanie odbiorcy. Jest to reklama typu pull czyli forma reklamy, której założeniem jest zachęcenie użytkownika do świadomego kliknięcia w nią w celu poznania np. oferty. W praktyce oznacza to że jeśli użytkownik chce kupić komputer i wpisze w wyszukiwarkę m.in. kombinacje takie jak: „komputer sklep poznań”, „komputery gamingowe ranking”, „komputery msi w poznaniu”, „najlepszy komputer do grania 2017”, „tani i mocny komputer sklep poznań”, „sklep z komputerami w poznaniu”, bądź inne. W tym momencie znajduje w wynikach wyszukiwania ofertę pozycjonowanej strony – czyli to czego oczekiwał.


Docierasz do idealnej grupy docelowej.

Dzięki odpowiednim narzędziom takim jak np. Google Keyword Planner możemy sprawdzić jakie dotychczasowe kombinacje słów kluczowych były dotychczas wpisywane przez potencjalnych klientów. Oznacza to, iż „celujemy” w potrzeby, opierając się na konkretnych danych, które są na dzień dzisiejszy, aktualne i wybieramy najbardziej skuteczne w pozycjonowaniu i dopasowane do możliwości serwisu słowa kluczowe.


Masz nieograniczony zasięg.

Nie proponujemy reklamy na skrzyżowaniu dwóch ulic, czy w danej stacji radiowej. Wręcz przeciwnie – wykorzystujemy Internet, do którego ma się dostęp z każdego miejsca na ziemi, a przy tym korzystamy z najpopularniejszej strony internetowej na świecie: wyszukiwarki Google.


Zyskujesz niski koszt dotarcia do klienta.

W dalszym ciągu pozycjonowanie strony w wyszukiwarce internetowej Google jest najtańszą formą promocji. Porównując ją z mediami tradycyjnymi taki jak gazeta, radio, telewizja otrzymujesz znacznie lepszy zwrot z inwestycji, współczynnik konwersji. Każda złotówka wydawana jest na potencjalnych klientów.


Dbasz o reputację i wizerunek marki.

Pozycjonowanie bardzo często jest wykorzystywane do budowania wizerunku firmy w Sieci. Odpowiednio wykonane działania pozwalają nie tylko zdobywać nowych klientów, ale również dbać o wartościowe i długofalowe relacje z obecnymi i pozycjonować brand.


Otrzymujesz szybkie rezultaty.

Mimo, że SEO – optymalizacja strony www, zdobywania zaufania i renomy w Google jest procesem długotrwałym to już po kilku tygodniach współpracy można zauważyć wzrost widoczności swojej witryny w Internecie. Oczekujesz wyniku tu i teraz? Połącz pozycjonowanie z kampanią AdWords.


Masz możliwość analizowania wyników.

Narzędzia statystyczne takie jak Google Analytics pozwalają w każdej chwili otrzymywać informację umożliwiając tworzenie dziesiątek różnego rodzaju raportów dotyczących ruchu internetowego, wskaźników konwersji i ROI.


Powiększasz kapitał.

Pozycjonowanie strony nie jest z pewnością usługą tanią, ale jest jedną z tych nielicznych usług, które zwracają się klientom w znacznym stopniu. Jest to zatem dźwignia finansowa, która z każdym kolejnym miesiącem współpracy przynosi coraz lepsze rezultaty.


Stawiasz na długofalową możliwość czerpania korzyści.

Pozycjonowanie to proces, który musi trwać, natomiast najczęściej dobre rezultaty mają okazję długo i systematycznie utrzymywać swoje pozycje. Wymagana jest jednak stała praca nawet nad utrzymaniem odpowiedniego miejsca w wynikach, gdyż konkurencja nie śpi.


Korzystasz z reklamy przyszłości.

Wspomniane pokolenia Y i Z, to grupy odbiorców, które wkraczają na rynki pracy. Tym bardziej zwiększy się zainteresowanie Internetem. Rozwój technologii oraz urządzeń mobilnych powoduje, iż w każdym momencie nasi klienci będą mieli dostęp do wyszukiwarki, a poszukiwanie danych może być tylko i wyłącznie szybsze, bardziej użyteczne i ogólnodostępne.


Sam proces pozycjonowania strony nie jest łatwy. Dokładne czynniki, które wpływają na ranking w wynikach wyszukiwania są tajemnicą Google. Na szczęście nasi specjaliści posiadają wieloletnie doświadczenie w tych obszarach, dzięki czemu są w stanie zaprognozować, które działania zgodnie ze wskazówkami Google pozytywnie wpłyną na widoczność serwisu. Zdajemy sobie sprawę z tego, iż bez pozycjonowania firmy nie są w stanie rozwijać się i w tej chwili jest to usługa obowiązkowa, dlatego pieczołowicie i systematycznie wykonujemy swoją pracę z zachowaniem najwyższych standardów, aby zbudować silną i stabilną pozycję naszych partnerów teraz i w przyszłości.

Pozycjonowanie – Dobór słów i wyrażeń kluczowych

wykonujemy keyword research czyli dobór popularnych fraz, zwrotów które będą pozycjonowane i odpowiadają  profilowi Twojej strony internetowej

Dobór słów kluczowych - keyword research

Słowa kluczowe zwane też wyrażeniami kluczowymi, frazami to ciągi znaków, wyrazy, zwroty które użytkownicy wpisują w do wyszukiwarki w celu odnalezienia konkretnych informacji, produktów lub usług. Właściwy dla danego biznesu wybór fraz kluczowych to jedna z najważniejszych czynności skutecznej strategii pozycjonowania strony w Internecie. To dzięki keyword research dowiadujemy się jak Twoja grupa docelowa szuka tego co chcesz im zaoferować. Analizujemy wyrażenia brandowe (związane z marką, nazwą firmy), ogólne słowa kluczowe czy frazy z długiego ogona. Sprawdzamy trendy, sezonowość i analizujemy konkurencję. Wykorzystujemy Google AdWords: Keyword Planner jak również autorskie narzędzia mające na celu dobór takich słów kluczowych, które przełożą się na widoczność Twojej strony.

W jaki sposób najlepiej dobrać słowa kluczowe do pozycjonowanej strony?

Pomyśl, jakich słów użyliby użytkownicy, by znaleźć Twoją stronę. Upewnij się, że te słowa znajdują się w treści witryny.” 

Ta wskazówka Google powinna być punktem wyjścia w procesie doboru pozycjonowanych dla strony wyrażeń.
W efekcie otrzymujesz zestaw wyrażeń charakterystycznych dla prowadzonej przez Ciebie działalności. Znając swoją branżę i proponowane przez nas frazy sam decydujesz na jakie hasła chcesz by Twoja strona była widoczna w wyszukiwarce.

Pozycjonowanie – Audyt SEO i optymalizacja strony internetowej

znajdujemy słabe strony serwisu, planujemy i wdrażamy lub koordynujemy wprowadzanie istotnych poprawek, dzięki którym strona będzie lepiej wypozycjonowana

Algorytmy Google oceniają stronę www na podstawie ponad 200 niepowtarzalnych wskaźników (czy też wskazówek). Dlatego po wybraniu słów kluczowych wykonujemy szczegółową analizę techniczną strony i analizujemy konkurencję. Następnie planujemy długofalowe działania optymalizacyjne, skupiając się na indywidualnych potrzebach serwisu, które realizowane są w kolejności dającej Twojej stronie najlepsze rezultaty.

Przy współpracy z naszymi klientami realizujemy wspólnie m.in. następujące działania optymalizacyjne:

  • Optymalizacja sekcji head – title, description, keywords, meta robots, canonicale
  • Optymalizacja struktury serwisu pod kątem właściwej architektury informacji
  • Optymalizacja / umieszczenie mapy strony w wersji HTML i XML
  • Optymalizacja pliku robots.txt
  • Optymalizacja linkowania wewnętrznego i zewnętrznego
  • Optymalizacja przekierowań – przekierowania stałe 301, przekierowania tymczasowe 302
  • Optymalizacja użyteczności (strony błędów 404, wersja mobilna, szybkość strony, czynniki behawioralne)
  • Optymalizacja kodu HTML, CSS, JS
  • Optymalizacja grafik (tytuły, atrybuty alt)
  • Wdrożenie / optymalizacja opisów rozszerzonych – danych strukturalnych
  • Optymalizacja ustawień wersji językowych
  • Optymalizacja treści (jakość, ilość, merytoryczność, świeżość, nasycenie słowami kluczowymi, struktura nagłówków (h1, h2, h3), ogólna prezentacja, duplikaty zewnętrzne i wewnętrzne, wezwanie do działania – call to action)
Audyt i optymalizacja strony internetowej

Pozycjonowanie – Publikacja linków

realizujemy działania zewnętrzne związane ze zdobywaniem linków, które poprawiają popularność strony i wpływają na jej pozycje w wyszukiwarce

Link building to działania polegające na zdobywaniu wartościowych linków prowadzących bezpośrednio do pozycjonowanej strony. To również jeden z najistotniejszych, a zarazem najtrudniejszych elementów SEO. Poprzez publikację linków realizujemy działania promocyjne na serwisach zewnętrznych. Starannie dobieramy wartościowe witryny internetowe, jak również wykorzystujemy autorskie serwisy, w których publikujemy informacje o Państwa firmie mające korzystny wpływ na zwiększanie widoczności strony internetowej w wynikach wyszukiwania.

W ramach prac związanych z link buildingiem wykonujemy analizę obecnego profilu linkowego jak również analizę profili linkowych konkurencji.

Analizujemy elementy takie jak:

  • aktualna liczba linków
  • jakość linków
  • rodzaje anchor textów
  • tematyczność linków
  • typ linków (nofollow / dofollow, tekstowe / obrazkowe)

Zebrane informacje pozwalają nam na realizację bezpieczniej i skutecznej strategii linkowania pozycjonowanej strony.

Linkowanie strony internetowej - link building

Pozycjonowanie – Monitorowanie efektów i raportowanie

każde nasze działania SEO mają wpływ na widoczność witryny dlatego cyklicznie sprawdzamy efekty pozycjonowania strony internetowej i raportujemy wyniki

Monitoring i raportowanie efektów pozycjonowania

Na bieżąco monitorujemy efekty naszych prac wykorzystując m.in. narzędzia autorskie jak również Google Search Console (dawniej Google Webmaster Tools) czy Google Analytics. Utrzymujemy stały kontakt z klientami przesyłając m.in. comiesięczne raporty z uzyskanych wyników – pozycji fraz kluczowych oraz rekomendacje, których realizacja może przyspieszyć proces pozycjonowania. / Do Państwa dyspozycji oddajemy panel klienta, w którym możliwe jest bieżące monitorowanie pozycji wybranych do promocji wyrażeń kluczowych.

Co to jest Google Search Console?

To usługa Google m.in. dzięki której nasi specjaliści SEO monitorują widoczność witryny w wynikach wyszukiwania Google.  Dzięki Google Search Console widzimy jak Google postrzega Twoją witrynę, oraz możemy ją zoptymalizować, by osiągała bardzo dobre pozycję w wyszukiwarce.

Google Search Console

Co to jest Google Analytics?

Google Analytics to internetowe narzędzie służące do analizy statystyk stron internetowych. Zainstalowanie tego narzędzia pozwala na generowanie dziesiątek różnego rodzaju raportów związanych z danymi na temat ruchu internetowego, wskaźników konwersji i ROI.

Google Analytics

Pozycjonowanie – Cykliczne analizy, optymalizacje, rekomendacje

na okrągło sprawdzamy aktualne trendy, działania firm konkurencyjnych oraz wprowadzamy i rekomendujemy zmiany optymalizacyjne, aby pozycjonowanie strony było co raz bardziej skuteczne

Założeniem wyszukiwarek jest dostarczanie użytkownikom jak najbardziej trafnych wyników odpowiadających im intencjom. Z tego względu algorytmy wyszukiwarek są bezustannie rozwijane i modyfikowane. Przykładowo algorytm wyszukiwarki Google przeszedł w samym tylko 2010 roku ponad 13 tys. testów co poskutkowało ostatecznie wprowadzeniem ponad 500 zmian, które wpłynęły na poprawę jakości zwracanych wyników wyszukiwania. W 2015 roku  John Mueller – analityk trendów internetowych w Google podczas jednego z prowadzonych Hangoutów powiedział: „Wprowadzamy tysiące aktualizacji algorytmów każdego roku.” Taka ilość zmian w zestawieniu z ponad 200 czynnikami branymi pod uwagę przy ustalaniu rankingu sprawia, że nasi specjaliści od pozycjonowania nie tylko dokonują ciągłych poprawek w witrynie i prac off site, ale również edukują się śledząc nowinki branżowe, wykonując testy optymalizacyjne czy analizując witryny konkurencyjne. Działania te wymagają poświęcenia kilkudziesięciu godzin w miesiącu, a wszystko po to, aby dostarczać klientom najświeższe rozwiązania technologiczne w zakresie marketingu w wyszukiwarkach oraz dbając o zdobycie i utrzymywanie stabilnych pozycji w procesie pozycjonowania.

Analiz, audyty - optymalizacje strony i rekomendacje zmian

Pozycjonowanie – Doradztwo, szkolenia, wsparcie

najważniejszy jest dla nas Klient i jego sukces, dlatego podczas pozycjonowania strony podpowiadamy rozwiązania, które wychodzą poza zakres współpracy

Jako jedyna firma na rynku po nawiązaniu współpracy zapraszamy naszych partnerów na szkolenie z podstaw marketingu w wyszukiwarkach. Dzięki temu grono naszych klientów jest świadome najważniejszych aspektów tej dziedziny i sprawnie wykorzystuje i przekłada przekazane informacje w skutecznym prowadzeniu swojego biznesu. Świadczymy dodatkowo wsparcie dla klientów z zakresu doradztwa e-marketingowego.

Najważniejsze aspekty, w których jesteśmy w stanie ekspercko doradzić naszym klientom to m.in.:

  • badanie słów kluczowych
  • analiza treści lub struktury witryny
  • wszelkie porady techniczne na temat projektowania witryn
  • weryfikacje konkretnych rynków lub obszarów geograficznych
  • zarządzanie kampaniami rozwoju firmy w sieci
  • projektowanie treści na serwisie
Doradztwo i szkolenia w pozycjonowaniu

Pomagamy w pełni wykorzystać potencjał witryny, którą wspieramy i pomagamy naszym klientom wybrać najskuteczniejsze rozwiązania biznesowe. Korzystają Państwo ze wsparcia specjalisty w całym okresie współpracy i z przyjemnością podejmiemy się doradztwa w obszarach naszej specjalizacji podczas jej trwania.

Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dot. pozycjonowania stron internetowych

Wpisując nazwę własną mojej firmy pojawiam się na pierwszym miejscu w Google. Czy w takim razie pozycjonowanie ma sens?

Celem usługi pozycjonowania jest przyciągnięcie na stronę www użytkowników, którzy poszukują konkretnej usługi lub produktu, ale jeszcze nie znają nazwy Twojej firmy czy adresu Twojej strony internetowej – nie wiedzą jeszcze, że możesz im to dostarczyć. To właśnie dzięki pozycjonowaniu Twoja strona www pokaże się na pierwszej karcie wyników wyszukiwani, a Ty będziesz mógł sprzedaż to w czym się specjalizujesz. Właśnie dlatego pozycjonowanie to tak skuteczna forma promocji, gdyż dostarcza nowych, potencjalnych klientów.

Czy pozycjonowanie stron jest trudne? Czy mogę pozycjonować stronę samodzielnie?

Jeśli jesteś osobą, która ma dużo czasu, pokaźny zasób wiedzy na temat pozycjonowania oraz potrafisz uzbroić się w cierpliwość i jesteś przygotowany na ciągłą edukację w tym zakresie to zapewne tak. Uważać należy jednak na to, aby zamiast pomóc, nie zaszkodzić sobie przez nieświadome stosowanie nieetycznych metod. Stosowanie sztuczek i szukanie drogi na skróty to działania za które Google może serwis ukarać witrynę tzw. filtrem, bądź banem. Z pewnością większą oszczędnością czasu będzie przekazanie promocji witryny w naturalnych wynikach wyszukiwania specjalistom z tej dziedziny.

Czy kampania AdWords ma wpływ na pozycjonowanie?

Linki sponsorowane nie mają wpływu na osiągane wyniki pozycjonowanie. Kampanie Google AdWords mogą stanowić jednak bardzo istotny dodatek w działaniach promocyjnych szczególnie w przypadku świeżych i młodych firm, które nie są jeszcze znane, rozpoznawalne i zaczynają dopiero swoją przygodę w Internecie. Pozycjonowanie nowo powstałych stron wymaga więcej czasu aniżeli ma to miejsce w przypadku serwisów z kilkuletnią historią. Nowe strony wymagają nie tylko optymalizacji i zadbania o użyteczność. To również konieczność prezentowania eksperckich i wartościowych treści, zdobywanie autorytetu i rozpoznawalności marki – wszystko to musi potrwać i wymaga szeregu prac na wielu etapach. W efekcie tego typy działań algorytmy wyszukiwarek zadecydują jak wysoko strona powinna znajdować się w wynikach wyszukiwania. W przypadku usługi Google AdWords strona jest widoczna niezwłocznie po uruchomieniu kampanii – koszta jednak przy długofalowej strategii promocji strony mogą okazać się znacznie wyższe niż w przypadku pozycjonowania. Warto więc rozważyć właściwy dla danego serwisu model promocji w czym pomóc mogą nasi konsultanci.

Czy pozycjonowanie to reklama?

Pozycjonowanie jest formą reklamy, gdyż to właśnie dzięki SEO czyli optymalizacji strony pod wyszukiwarkę witryna pojawia się wysoko w wynikach wyszukiwania na hasła, które są popularne i często wpisywane przez użytkowników. Tym samym znacząco wzrasta prawdopodobieństwo, że osoby poszukujące produktów czy usług firmy odwiedzą taką stronę i dokonają np. zakupu, zarejestrują się, wypełnią formularz kontaktowy lub zrealizują inny cel.

Czy raz uzyskania pozycja na pierwszej stronie wyników pozostanie tam na zawsze?

Nic bardziej mylnego. Utrzymanie pozycji również wymaga stałej pracy. Stron konkurencyjnych wciąż przybywa, prześcigają się one w pomysłach na zdobycie czołowych miejsc. Z drugiej strony Google stale pracuje nad kolejnymi zmianami algorytmów, które z każdą aktualizacją stawiają przed właścicielami stron i przede wszystkim pozycjonerami co raz to nowe wyzwania. Wszystko to, by dostarczać użytkownikom możliwie jak najlepsze wyniki. Między innymi z tego względu współpraca z firmami zajmującymi się pozycjonowaniem jest długofalowa. Warto zapoznać się również z informacjami z sekcji „Cykliczna analiza efektów oraz wprowadzanie zmian optymalizacyjnych”.

Czy pozycjonowanie to stały zestaw czynności po sobie występujących?

Dla każdej frazy kluczowej oraz strony internetowej działania te będą inne. Wykonujemy zindywidualizowane czynności optymalizacyjne, aby osiągnąć sukces dla wybranego serwisu internetowego naszego partnera. Nasza praca to wynik obserwacji, wieloletniej praktyki, wiedzy, możliwości serwisu oraz konkurencji w danej branży. Nikt (poza Google) nie zna wszystkich aktualnych (ponad 200) kryteriów rankingowych, które bezustannie się zmieniają – ewoluują. To właśnie od ciągłej bieżącej pracy pozycjonera zależy aktualny efekt. Prace te można podzielić na kluczowe obszary takie jak: analizowanie czynników rankingowych i stron konkurencyjnych, planowanie i wykonywanie prac na stronie (np. optymalizacja kodu serwisu, optymalizacja treści), planowanie i wykonywanie prac zewnętrznych (np. zdobywanie wartościowych linków, promocja firmy, brandu / marki).

Jaka jest gwarancja osiągnięcia najwyższych pozycji?

Każda profesjonalna firma pozycjonująca strony nie da gwarancji wyników na pozycjonowane wyrażenia. Samo Google pisze Nikt nie może zagwarantować pierwszej pozycji w rankingu Google. Wystrzegaj się SEO, którzy twierdzą, że gwarantują pozycję w rankingach”. Praca związana z pozycjonowaniem to niełatwe zadanie, co nie oznacza, iż uzyskanie wysokich miejsc nie jest w zasięgu specjalistów. Wszystko to jednak wymaga czasu, wiedzy, doświadczenia i prac na wielu płaszczyznach.

Czy jeśli promuję się już w Sieci innymi metodami, czy warto równolegle pozycjonować moją stronę?

Jak najbardziej. Pozycjonowanie bardzo dobrze współgra z innymi formami promocji. Prowadzisz kampanie linków sponsorowanych Google AdWords, reklamujesz się na Facebooku, publikujesz artykuły sponsorowane w popularnych portalach, korzystasz z e-mail marketingu, Twoje produkty można znaleźć w porównywarkach cen, na aukcjach internetowych, czasem nawet można o nich usłyszeć w radiu – świetnie! Pozycjonowanie zdecydowanie wspomoże te działania! Nasi specjaliści z przyjemnością zweryfikują również skuteczność wszystkich źródeł promocji i podpowiedzą Tobie, które formy reklamy przynoszą najlepszy efekt.

Planuję zmianę strony internetowej. Powinienem pozycjonować się już teraz czy poczekać do jej ukończenia?

Strona internetowa to wizytówka Twojej firmy w Sieci, dlatego dbanie o nią to część recepty na sukces. Jeśli posiadasz stronę internetową, którą chcesz zmienić lub dopiero zbudować zgłoś się do nas. Nasi specjaliści ocenią aktualny stan i możliwość skutecznego pozycjonowania. Jeśli strona istnieje wskażą jej silne strony, ale przede wszystkim istotne elementy, które należy uwzględnić w nowej odsłonie. Czy będzie to strona firmowa, czy sklep internetowy – przed rozpoczęciem prac możesz oczekiwać wielu cennych wskazówek w zakresie użyteczności, przedstawienia oferty, prezentacji treści, dostosowania do urządzeń mobilnych, szybkości działania czy wyboru technologii oraz rekomendowanego systemu CMS do zarządzania.

Od czego rozpocząć promocję mojej strony?

Z pewnością od wypełnienia informacji znajdujących się na stronie. Nasi specjaliści zapoznają się z tymi danymi i oddzwonią do Ciebie z krótkimi dodatkowymi pytaniami, bądź już gotową strategią. Jeśli wolisz od razu skontaktować się z nami po prostu zadzwoń. Umiemy słuchać i jeśli taka forma kontaktu jest dla Ciebie optymalna, to dla nas tym bardziej. Priorytetem jest dobrze opracowana strategia, która będzie nam przyświecać w dalszych okresach współpracy oraz sprawność działania. Mamy w standardzie kontaktowanie się w przeciągu maksymalnie najbliższych 2 dni roboczych.

Zyskaj czas! Wypełnij formularz i podaj nam informacje o swojej działalności, oczekiwania a nawet adresy stron konkurencyjnych. Tego typu dane usprawnią cały proces i pozwolą nam przygotować indywidualną dla Twojej działalności ofertę.

Jak dobrze wybrać firmę do pozycjonowania?

Z pewnością nie należy identyfikować się z firmami oferującymi „gwarancje szybkich efektów” dla bardzo konkurencyjnych wyrażeń kluczowych. Pozycjonowanie to proces i wymaga długofalowej, przemyślanej strategii. Wykonywanie działań ad hoc, bądź w krótkim okresie czasu nie jest właściwe. Tego typu firmy zazwyczaj stosują bardzo agresywne i nieetyczne metody pozycjonowania często rujnując dotychczasową reputację witryny. Zapytaj więc o metody, o to czy pozycjonując strony firma stosuje się do wskazówek Google dla webmasterów, jakie ma doświadczenie w Twojej branży, czy raportuje wyniki prac oraz czy masz możliwość kontaktu z osobą bezpośrednio odpowiedzialną na cały proces pozycjonowania. Nie zapomnij o sprawdzeniu referencji.

Jak długo oczekuje się na pierwsze efekty z pozycjonowania?

Kiedy mogę spodziewać się, że znajdę swoją witrynę na pierwszej stronie wyników? Mimo szczerych chęci nie można udzielić takich informacji ze względu na to, iż pozycjonowanie to działanie w zewnętrznym środowisku. Wpływ na osiągnięcie wyników ma wiele istotnych czynników jak chociażby kondycja strony internetowej, jej zawartość merytoryczna ale przede wszystkim konkurencyjność wybranych fraz kluczowych. To w zależności od niej na wyniki można czekać od kilku tygodni do kilkunastu miesięcy. Dlatego też w każdej strategii marketingowej istotne jest określenie zestawu słów kluczowych, które dadzą wymierne efekty w możliwie najkrótszym czasie. Pewne jest również, iż nasi specjaliści „zabierają się” do pracy zaraz po nawiązaniu współpracy.

Jakie dostępy do strony są wymagane przy współpracy i czy podczas pozycjonowania zmieniacie jej wygląd i treści?

Do skutecznego pozycjonowania potrzebna jest możliwość edycji Państwa strony internetowej w celu jej optymalizacji. Absolutne minimum to dostęp do CMS – systemu zarządzania treścią witryny. Najczęściej prosimy o udzieleni dostępów do serwera FTP oraz CMS. Ważną informacją jest jednak to, iż każdą zmianę widoczną na stronie zawsze konsultujemy przed jej wprowadzeniem. Klient zatem ma zawsze kontrolę nad swoją witryną. Jeśli udzielnie tego typu dostępów nie jest możliwie przesyłamy wytyczne optymalizacyjne, które należy zrealizować samodzielnie lub z pomocą informatyka lub działu IT w firmie.

Jak możecie mnie zapewnić o swojej skuteczności?

Działamy w branży ponad 8 lat. Doradzaliśmy rozpoznawalnym markom na rynku i zdobyliśmy doświadczenie w największych agencjach w Polsce. Świadectwem naszych działań pod marką Sempire są nie tylko referencje obecne na stronie, ale również nasze podejście do współpracy. Opieramy się na profesjonalizmie w każdym calu i dostarczamy najnowocześniejsze narzędzia do pracy oraz współpracy z klientami. Najlepszą oceną naszych działań jest wzajemna współpraca do której serdecznie zapraszamy.

Jakie metody stosujecie przy pozycjonowaniu stron?

Wykorzystujemy metody zgodne z wytycznymi Google. Nie stosujemy i nie polecamy stosowania ukrytych treści, maskowania czy uczestnictwa w systemach wymiany linków. Takie pozycjonowanie jest bezpieczne dla naszych partnerów i gwarantuje długofalowe wyniki. Działania, które wykonujemy stosują się do zasad, formułowanych przez Google, a więc optymalizowaniu serwisów z myślą o użytkownikach, nie wprowadzaniu ich w błąd. W działaniach zastanawiamy się nad tym co czyni witrynę wyjątkową i atrakcyjną dla odbiorców oraz, czy wnosi dodatkową korzyść dla odbiorców.

W jakich wyszukiwarkach może być pozycjonowana moja strona www?

Każda wyszukiwarka ma własne algorytmy i „rządzi się” władnymi regułami.
Obecnie najpopularniejszą wyszukiwarką na rynku Polskim jest Google (ponad 95% udziałów w rynku). Kolejną liczącą się wyszukiwarką z ok. 3% udziałów jest Bing. Przeważnie skupiamy się na liderze rynkowym, jednakże również jesteśmy w stanie pomóc witrynom pokazać się w Bing.com.

Ile powinienem wybrać wyrażeń kluczowych do promocji?

W kreowaniu strategii opieramy się na pakietach fraz. Podczas procesu keyword research staramy się dostosować taki zestaw wyrażeń kluczowych, aby przyniósł jak najlepsze rezultaty naszym partnerom. Są to równie często zestawy 5-15 słów kluczowych, jak również pakiety składające się z ponad 100 wyrażeń. Kontakt z naszym doradcą pozwoli wykreować optymalną strategię.

Czy oferujecie również tworzenie stron/sklepów internetowych, usługi programistyczne?

Z uwagi na dbałość o jak najlepszą jakość stron naszych klientów nawiązaliśmy współpracę ze sprawdzonymi partnerami od projektowania i tworzenia stron, którzy uwzględniają na etapie projektu wiele istotnych w naszej pracy elementów SEO. Dzięki temu możemy sprawniej i szybciej doprowadzić do lepszych rezultatów pozycjonowania. Naszym core businessem jest promocja witryn i na tym opieramy nasz rozwój.

Co jeszcze mogę zrobić, aby promocja mojej strony była jak najefektywniejsza?

Generalnie istotne jest, aby działać w obszarach, w których są potencjalni klienci. Nasi specjaliści bardzo często doradzają naszym klientom jak strategicznie rozwijać firmę i wspierać pozycjonowanie oraz pomagać nam uzyskiwać jak najlepsze rezultaty. Bardzo często już przy pierwszym spotkaniu ze szkoleniem pomagamy w opracowaniu jak najskuteczniejszej promocji.

ZADZWOŃ 61 333 22 11

PRZEŚLIJ FORMULARZ

OTRZYMAJ OFERTĘ W 48H!