Brief co to jest - streszczenie, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku | Sempire

Chcesz pozyskać nowych klientów i zwiększyć sprzedaż?

Zamów bezpłatną konsultację ze Specjalistą od reklamy w Internecie! Otrzymasz darmowe porady, konsultacje i analizę Twojej strony internetowej. Dowiedz się:

  • Jakie działania w Google realizują firmy konkurencyjne
  • Co musisz poprawić na swojej stronie internetowej
  • Ile możesz zyskać wdrażając konkretne rozwiązania

Co to jest brief - streszczenie, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku

Co to jest brief?
Co to jest brief?

Brief (streszczenie) to rodzaj dokumentu zawierający wszelkie niezbędne informacje, które w precyzyjny sposób przedstawiają oczekiwania klienta względem podmiotu, do zadań którego należy stworzenie i realizacja strategii kampanii marketingowej nastawionej na osiągnięcie określonego celu.

Brief jest zestawem informacji, w których z reguły uwzględniane są: dane analityczne na temat rynku, odbiorcy kampanii reklamowej sprecyzowani pod kątem określonych parametrów, koncepcja, pomysł na realizację projektu oraz jego główny cel. W zależności od intencji klienta można wyróżnić kilka rodzajów briefu, m.in.:

  • brief marketingowy, 
  • brief reklamowy,
  • brief mediowy,
  • brief PR-owy.

Definicja pojęcia brief - streszczenie
w słowniku otrzymała ocenę

1 2 3 4 5

5 / 5 według 1 opinii

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.