Click Fraud co to jest - nieprawidłowe kliknięcia, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku

Chcesz pozyskać nowych klientów i zwiększyć sprzedaż?

Zamów bezpłatną konsultację ze Specjalistą od reklamy w Internecie! Otrzymasz darmowe porady, konsultacje i analizę Twojej strony internetowej. Dowiedz się:

  • Jakie działania w Google realizują firmy konkurencyjne
  • Co musisz poprawić na swojej stronie internetowej
  • Ile możesz zyskać wdrażając konkretne rozwiązania

Co to jest Click Fraud - nieprawidłowe kliknięcia, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku

Click Fraud (nieprawidłowe kliknięcia) jest rodzajem oszustwa stosowanego w kampaniach reklamowych typu PPC, które ma na celu wykorzystanie budżetu lub zwiększenie kosztów konkurencji, przez klikanie w jej reklamę. Google wykrywa nieprawidłowe kliknięcia i stara się chronić właścicieli reklam przed tymi nieuczciwymi praktykami.

Pojęcie Click Fraud oznacza zwiększenie liczby wejść w reklamę bez intencji zakupu produktu. Może się to odbywać ręcznie lub automatycznie. Jest to celowe działanie, które ma zwiększyć koszty kampanii i obniżyć jej zyski.

Google wykrywa Click Fraud między innymi na podstawie:

  • czasu kliknięć, 
  • oceny ekspertów,
  • zduplikowanych kliknięć,
  • adresów IP.

Jeżeli reklamodawca został obciążony kosztami wynikającymi z nieprawidłowych kliknięć, istnieje możliwość otrzymania za nie zwrotu pieniędzy.

Sprawdź również: co to jest PPC, co to jest adres IP, co to jest Google Ads

Definicja pojęcia Click Fraud - nieprawidłowe kliknięcia
w słowniku otrzymała ocenę

1 2 3 4 5

5 / 5 według 1 opinii

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.