Filtr Google co to jest - kara Google, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku

Chcesz pozyskać nowych klientów i zwiększyć sprzedaż?

Zamów bezpłatną konsultację ze Specjalistą od reklamy w Internecie! Otrzymasz darmowe porady, konsultacje i analizę Twojej strony internetowej. Dowiedz się:

  • jakie działania w Google realizują firmy konkurencyjne
  • co musisz poprawić na swojej stronie internetowej
  • ile możesz zyskać wdrożenie konkretnych rozwiązań

Co to jest filtr Google - kara Google, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku

Filtr Google (Google penalty) to kara nakładana na stronę internetową za naruszenie wskazówek dla webmasterów i stosowanie niedozwolonych metod pozycjonowania.

Kara Google, w przeciwieństwie do bana, nie powoduje usunięcia witryny z indeksu, lecz gwałtowny spadek jej pozycji w organicznych wynikach wyszukiwania i mniejszą liczbę odwiedzin.

Wyróżnia się 2 rodzaje filtrów Google:

  • ręczny – nakładany przez pracownika Google,
  • algorytmiczny – nakładany automatycznie przez algorytm Google.

 

Sprawdź również: filtr algorytmiczny, filtr ręczny, ban, wyniki organiczne

Dodatkowe informacje:

  • https://support.google.com/webmasters/answer/40349?hl=pl
  • https://developers.google.com/search/docs/advanced/guidelines/webmaster-guidelines?hl=pl

Definicja pojęcia filtr Google - kara Google
w słowniku otrzymała ocenę

1 2 3 4 5

5 / 5 według 10 opinii

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.