Konwersja co to jest - conversion, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku

Chcesz pozyskać nowych klientów i zwiększyć sprzedaż?

Zamów bezpłatną konsultację ze Specjalistą od reklamy w Internecie! Otrzymasz darmowe porady, konsultacje i analizę Twojej strony internetowej. Dowiedz się:

  • Jakie działania w Google realizują firmy konkurencyjne
  • Co musisz poprawić na swojej stronie internetowej
  • Ile możesz zyskać wdrażając konkretne rozwiązania

Co to jest konwersja - conversion, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku

Konwersja (conversion) to określenie używane w marketingu online na wykonanie przez użytkownika odwiedzającego stronę pożądanej akcji. Mierzona jest w celu określenia skuteczności serwisu i jego składowych. Bada się ją najczęściej w określonych przedziałach czasu. Statystyki związane z konwersją to współczynnik konwersji i liczby konwersji.

Konwersja to pojęcie, które odnosi się do założeń, jakie spełniają serwisy internetowe. Mają one związek z pozyskiwaniem klientów i osiąganiem celów marketingowych. Ich zdobycie pomaga firmie w osiągnięciu sukcesu.

Konwersja jest wykonaniem przez osobę odwiedzającą stronę internetową akcji, która wiąże się z założeniami biznesowymi danej firmy. Twórcy serwisów w różny sposób określają zasady dotyczące konwersji. Założenia te mogą być różne, w zależności od konkretnej strony. Najczęściej jako cel określa się:

  • uzupełnienie danych kontaktowych,
  • długotrwałe pozostanie na stronie,
  • założenie konta w serwisie,
  • ściągnięcie pliku,
  • zakup produktu,
  • kliknięcie baneru reklamowego,
  • zapisanie się do newslettera,
  • wypełnienie formularza.
     

Sprawdź również: Google Analytics, newsletter, bounce rate, współczynnik konwersji, optymalizacja konwersji, CTA, lejek konwersji

Definicja pojęcia konwersja - conversion
w słowniku otrzymała ocenę

1 2 3 4 5

5 / 5 według 10 opinii

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.