Chcesz pozyskać nowych klientów i zwiększyć sprzedaż?

Zamów bezpłatną konsultację ze Specjalistą od reklamy w Internecie! Otrzymasz darmowe porady, konsultacje i analizę Twojej strony internetowej. Dowiedz się:

  • Jakie działania w Google realizują firmy konkurencyjne
  • Co musisz poprawić na swojej stronie internetowej
  • Ile możesz zyskać wdrażając konkretne rozwiązania

Co to jest konwersja - conversion, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku

Co to jest konwersja?
Co to jest konwersja?

Konwersja (conversion) to określenie używane w marketingu online na wykonanie przez użytkownika odwiedzającego stronę pożądanej akcji. Mierzona jest w celu określenia skuteczności serwisu i jego składowych. Bada się ją najczęściej w określonych przedziałach czasu. Statystyki związane z konwersją to współczynnik konwersji i liczby konwersji.

Konwersja to pojęcie, które odnosi się do założeń, jakie spełniają serwisy internetowe. Mają one związek z pozyskiwaniem klientów i osiąganiem celów marketingowych. Ich zdobycie pomaga firmie w osiągnięciu sukcesu.

Konwersja jest wykonaniem przez osobę odwiedzającą stronę internetową akcji, która wiąże się z założeniami biznesowymi danej firmy. Twórcy serwisów w różny sposób określają zasady dotyczące konwersji. Założenia te mogą być różne, w zależności od konkretnej strony. Najczęściej jako cel określa się:

  • uzupełnienie danych kontaktowych,
  • długotrwałe pozostanie na stronie,
  • założenie konta w serwisie,
  • ściągnięcie pliku,
  • zakup produktu,
  • kliknięcie baneru reklamowego,
  • zapisanie się do newslettera,
  • wypełnienie formularza.
     

Sprawdź również: co to jest Google Analytics, co to jest newsletter, co to jest bounce rate, co to jest współczynnik konwersji, co to jest optymalizacja konwersji, CTA, co to jest lejek konwersji

Definicja pojęcia konwersja - conversion
w słowniku otrzymała ocenę

1 2 3 4 5

5 / 5 według 10 opinii

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.

Dobry wybór!

Przedstawimy strategię i wypromujemy Twój biznes. Daj nam znać o swoim projekcie!

Twoje dane administruje SEMPIRE Europe sp. z o.o.
Więcej o ochronie danych
Administratorem Twoich danych osobowych jest Sempire Europe Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, Plac Andersa 3, 61-894 Poznań, wpisana do rejestru przedsiębiorców KRS nr 0000969190. Twoje dane będą przetwarzane w celu odpowiedzi na Twoje zapytanie i przygotowania oferty, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO. Podanie danych jest dobrowolne, lecz niezbędne do realizacji powyższego celu. Masz prawo do dostępu do swoich danych, ich poprawienia, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, a także cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania przed jej cofnięciem. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności.