Optymalizacja konwersji (CRO) co to jest - optymalizacja współczynnika konwersji, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku

Chcesz pozyskać nowych klientów i zwiększyć sprzedaż?

Zamów bezpłatną konsultację ze Specjalistą od reklamy w Internecie! Otrzymasz darmowe porady, konsultacje i analizę Twojej strony internetowej. Dowiedz się:

  • Jakie działania w Google realizują firmy konkurencyjne
  • Co musisz poprawić na swojej stronie internetowej
  • Ile możesz zyskać wdrażając konkretne rozwiązania

Co to jest optymalizacja konwersji (CRO) - optymalizacja współczynnika konwersji, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku

Optymalizacja konwersji (Conversion Rate Optimization, CRO) to proces mający na celu poprawienie stosunku liczby osób odwiedzających witrynę, do tych wykonujących pożądanie działanie. Optymalizacja konwersji to zbiór praktyk, które mają na celu poprawienie konwersji. Są to takie elementy jak chwytliwe CTA, bardziej przystępny UI czy lepszy content.

Optymalizacja konwersji to zadanie, które może obejmować sposób nawigacji po serwisie i zawarte w nim informacje. Aby proces ten był skuteczny, należy zlokalizować jakie trudności w witrynie napotykają użytkownicy. Celem CRO jest zwiększenie liczby dokonywanych konwersji wśród osób odwiedzających stronę internetową.

Sprawdź również: Google Analytics, e-commerce, Konwersja, konwersja, CTA, UI, Lejek konwersji

Definicja pojęcia optymalizacja konwersji - optymalizacja współczynnika konwersji
w słowniku otrzymała ocenę

1 2 3 4 5

5 / 5 według 10 opinii

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.