Lejek konwersji co to jest - conversion funnel, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku

Chcesz pozyskać nowych klientów i zwiększyć sprzedaż?

Zamów bezpłatną konsultację ze Specjalistą od reklamy w Internecie! Otrzymasz darmowe porady, konsultacje i analizę Twojej strony internetowej. Dowiedz się:

  • jakie działania w Google realizują firmy konkurencyjne
  • co musisz poprawić na swojej stronie internetowej
  • ile możesz zyskać wdrożenie konkretnych rozwiązań

Co to jest lejek konwersji - conversion funnel, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku

Lejek konwersji (conversion funnel) to model wizualizujący drogę osób odwiedzających stronę, od pierwszego kontaktu do wykonania określonej czynności (konwersji). Lejek składa się z kilku etapów. Pierwszym etapem jest najszersza część, kiedy to najwięcej użytkowników przechodzi na daną stronę. Później lejek się zwęża. Tylko nieliczne osoby dochodzą do ostatniego etapu, czyli konwersji.

Lejek konwersji to pojęcie, które tłumaczy się na angielski conversion funnel. Ścieżka, którą prezentuje lejek, zaczyna się w momencie pierwszej interakcji z witryną. Nazwa wzięła się właśnie od szerokiej na górze struktury, która zwęża się ku dołowi.

Sprawdź również: Google Analytics, e-commerce, konwersja, konwersja, CTA, UI

Definicja pojęcia lejek konwersji - conversion funnel
w słowniku otrzymała ocenę

1 2 3 4 5

5 / 5 według 12 opinii

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.