Landing page (LP) co to jest - strona docelowa, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku

Chcesz pozyskać nowych klientów i zwiększyć sprzedaż?

Zamów bezpłatną konsultację ze Specjalistą od reklamy w Internecie! Otrzymasz darmowe porady, konsultacje i analizę Twojej strony internetowej. Dowiedz się:

  • Jakie działania w Google realizują firmy konkurencyjne
  • Co musisz poprawić na swojej stronie internetowej
  • Ile możesz zyskać wdrażając konkretne rozwiązania

Co to jest landing page (LP) - strona docelowa, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku

Inna nazwa: strona lądowania, strona produktowa, micropage, microsite

Landing page (LP, strona docelowa, strona lądowania) to pojęcie określające rodzaj strony, która ma na celu promowanie firmy, sprzedaż usługi lub produktu. Na stronę typu landing page w pierwszej kolejności zostaje przeniesiony klient zainteresowany ofertą. Landing page jest stroną, na którą trafiają użytkownicy dzięki prowadzonym przez firmę działaniom promocyjnym.

Landing page to strona internetowa, która może być samodzielną mikrostroną lub składową serwisu internetowego. Istnieją dwa główne zadania, które różnicują strony docelowe.

  1. Generowanie klientów i zbieranie ich danych.
  2. Sprzedaż konkretnego produktu lub usługi.

Na landing page często można spotkać CTA w celu zachęcenia użytkowników do podjęcia działania. Dzięki temu strony tego typu mogą zwiększyć konwersję. Podjęcie działania przez odwiedzających witrynę jest głównym zadaniem stron landing page.

Sprawdź również: konwersja, CTA

Sprawdź na blogu:

Definicja pojęcia landing page - strona docelowa
strona lądowania, strona produktowa, micropage, microsite
w słowniku otrzymała ocenę

1 2 3 4 5

5 / 5 według 10 opinii

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.