Multichannel co to jest - Multichannel Marketing, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku | Sempire

Chcesz pozyskać nowych klientów i zwiększyć sprzedaż?

Zamów bezpłatną konsultację ze Specjalistą od reklamy w Internecie! Otrzymasz darmowe porady, konsultacje i analizę Twojej strony internetowej. Dowiedz się:

  • Jakie działania w Google realizują firmy konkurencyjne
  • Co musisz poprawić na swojej stronie internetowej
  • Ile możesz zyskać wdrażając konkretne rozwiązania

Co to jest multichannel - Multichannel Marketing, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku

Co to jest multichannel?
Co to jest multichannel?

Multichannel (Multichannel Marketing), nazywany również marketingiem wielokanałowym, to strategia, która polega na dotarciu do klienta za pośrednictwem wszystkich możliwych kanałów. Innymi słowy multichannel polega na kontakcie z potencjalnym klientem różnymi, często niezależnymi od siebie drogami komunikacji.

Multichannel to model, który wykorzystuje zarówno kanały tradycyjne, analogowe, jak i kanały cyfrowe. Dzięki nim zwiększa się liczba tzw. touchpointów, a więc punktów styku klienta z daną marką. Przykładem strategii omnichannel mogą być:

Pojęcie multichannel powstało z połączenia przedrostka multi oznaczającego wiele oraz channel, czyli kanał lub droga. W odróżnieniu od strategii omnichannel multichannel w centrum zainteresowania stawia przede wszystkim produkt.

Sprawdź również: co to jest omnichannel, co to jest social media, co to jest newsletter, co to jest aplikacja mobilna, co to jest sklep internetowy

Definicja pojęcia multichannel - Multichannel Marketing
w słowniku otrzymała ocenę

1 2 3 4 5

5 / 5 według 2 opinii

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.