Multichannel co to jest - Multichannel Marketing, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku | Sempire
Oferta Black Friday! Pozycjonowanie i kampanie reklamowe w super promocji!

Chcesz pozyskać nowych klientów i zwiększyć sprzedaż?

Zamów bezpłatną konsultację ze Specjalistą od reklamy w Internecie! Otrzymasz darmowe porady, konsultacje i analizę Twojej strony internetowej. Dowiedz się:

  • Jakie działania w Google realizują firmy konkurencyjne
  • Co musisz poprawić na swojej stronie internetowej
  • Ile możesz zyskać wdrażając konkretne rozwiązania

Co to jest multichannel - Multichannel Marketing, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku

Co to jest multichannel?
Co to jest multichannel?

Multichannel (Multichannel Marketing), nazywany również marketingiem wielokanałowym, to strategia, która polega na dotarciu do klienta za pośrednictwem wszystkich możliwych kanałów. Innymi słowy multichannel polega na kontakcie z potencjalnym klientem różnymi, często niezależnymi od siebie drogami komunikacji.

Multichannel to model, który wykorzystuje zarówno kanały tradycyjne, analogowe, jak i kanały cyfrowe. Dzięki nim zwiększa się liczba tzw. touchpointów, a więc punktów styku klienta z daną marką. Przykładem strategii omnichannel mogą być:

Pojęcie multichannel powstało z połączenia przedrostka multi oznaczającego wiele oraz channel, czyli kanał lub droga. W odróżnieniu od strategii omnichannel multichannel w centrum zainteresowania stawia przede wszystkim produkt.

Sprawdź również: co to jest omnichannel, co to jest social media, co to jest newsletter, co to jest aplikacja mobilna, co to jest sklep internetowy

Definicja pojęcia multichannel - Multichannel Marketing
w słowniku otrzymała ocenę

1 2 3 4 5

5 / 5 według 2 opinii

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.

Dobry wybór!

Przedstawimy strategię i wypromujemy Twój biznes. Daj nam znać o swoim projekcie!

Twoje dane administruje SEMPIRE Europe sp. z o.o.
Więcej o ochronie danych
Administratorem danych osobowych jest SEMPIRE Europe sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, adres: Plac Andersa 3, 61-894 Poznań, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000969190. Przyjmuję do wiadomości, że podanie danych jest dobrowolne, lecz może być niezbędne do przesłania odpowiedzi na zapytanie i przygotowania oferty. Zobacz więcej...