Multichannel co to jest - Multichannel Marketing, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku

Chcesz pozyskać nowych klientów i zwiększyć sprzedaż?

Zamów bezpłatną konsultację ze Specjalistą od reklamy w Internecie! Otrzymasz darmowe porady, konsultacje i analizę Twojej strony internetowej. Dowiedz się:

  • Jakie działania w Google realizują firmy konkurencyjne
  • Co musisz poprawić na swojej stronie internetowej
  • Ile możesz zyskać wdrażając konkretne rozwiązania

Co to jest multichannel - Multichannel Marketing, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku

Multichannel (Multichannel Marketing), nazywany również marketingiem wielokanałowym, to strategia, która polega na dotarciu do klienta za pośrednictwem wszystkich możliwych kanałów. Innymi słowy multichannel polega na kontakcie z potencjalnym klientem różnymi, często niezależnymi od siebie drogami komunikacji.

Multichannel to model, który wykorzystuje zarówno kanały tradycyjne, analogowe, jak i kanały cyfrowe. Dzięki nim zwiększa się liczba tzw. touchpointów, a więc punktów styku klienta z daną marką. Przykładem strategii omnichannel mogą być:

Pojęcie multichannel powstało z połączenia przedrostka multi oznaczającego wiele oraz channel, czyli kanał lub droga. W odróżnieniu od strategii omnichannel multichannel w centrum zainteresowania stawia przede wszystkim produkt.

Sprawdź również: omnichannel, social media, newsletter, aplikacja mobilna, sklep internetowy

Definicja pojęcia multichannel - Multichannel Marketing
w słowniku otrzymała ocenę

1 2 3 4 5

5 / 5 według 1 opinii

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.