Chcesz pozyskać nowych klientów i zwiększyć sprzedaż?

Zamów bezpłatną konsultację ze Specjalistą od reklamy w Internecie! Otrzymasz darmowe porady, konsultacje i analizę Twojej strony internetowej. Dowiedz się:

  • Jakie działania w Google realizują firmy konkurencyjne
  • Co musisz poprawić na swojej stronie internetowej
  • Ile możesz zyskać wdrażając konkretne rozwiązania

Co to jest multichannel - Multichannel Marketing, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku

Co to jest multichannel?
Co to jest multichannel?

Multichannel (Multichannel Marketing), nazywany również marketingiem wielokanałowym, to strategia, która polega na dotarciu do klienta za pośrednictwem wszystkich możliwych kanałów. Innymi słowy multichannel polega na kontakcie z potencjalnym klientem różnymi, często niezależnymi od siebie drogami komunikacji.

Multichannel to model, który wykorzystuje zarówno kanały tradycyjne, analogowe, jak i kanały cyfrowe. Dzięki nim zwiększa się liczba tzw. touchpointów, a więc punktów styku klienta z daną marką. Przykładem strategii omnichannel mogą być:

Pojęcie multichannel powstało z połączenia przedrostka multi oznaczającego wiele oraz channel, czyli kanał lub droga. W odróżnieniu od strategii omnichannel multichannel w centrum zainteresowania stawia przede wszystkim produkt.

Sprawdź również: co to jest omnichannel, co to jest social media, co to jest newsletter, co to jest aplikacja mobilna, co to jest sklep internetowy

Definicja pojęcia multichannel - Multichannel Marketing
w słowniku otrzymała ocenę

1 2 3 4 5

5 / 5 według 2 opinii

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.

Dobry wybór!

Przedstawimy strategię i wypromujemy Twój biznes. Daj nam znać o swoim projekcie!

Twoje dane administruje SEMPIRE Europe sp. z o.o.
Więcej o ochronie danych
Administratorem Twoich danych osobowych jest Sempire Europe Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, Plac Andersa 3, 61-894 Poznań, wpisana do rejestru przedsiębiorców KRS nr 0000969190. Twoje dane będą przetwarzane w celu odpowiedzi na Twoje zapytanie i przygotowania oferty, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO. Podanie danych jest dobrowolne, lecz niezbędne do realizacji powyższego celu. Masz prawo do dostępu do swoich danych, ich poprawienia, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, a także cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania przed jej cofnięciem. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności.