Program partnerski co to jest - partner program, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku

Chcesz pozyskać nowych klientów i zwiększyć sprzedaż?

Zamów bezpłatną konsultację ze Specjalistą od reklamy w Internecie! Otrzymasz darmowe porady, konsultacje i analizę Twojej strony internetowej. Dowiedz się:

  • Jakie działania w Google realizują firmy konkurencyjne
  • Co musisz poprawić na swojej stronie internetowej
  • Ile możesz zyskać wdrażając konkretne rozwiązania

Co to jest program partnerski - partner program, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku

Inna nazwa: program afiliacyjny

Program partnerski (partner program) to zbiór programów i procedur, które pozwalają na wynagradzanie uczestników programu za konkretne akcje.

Program partnerski oznacza również działanie, którego celem jest zwiększenie sprzedaży online i budowanie sieci wirtualnych handlowców (wydawców) w zamian za prowizję od sprzedaży.

Program afiliacyjny jest ceniony za swoje bezpieczeństwo – reklamodawca płaci bowiem wyłącznie za reklamę, która doprowadziła do sprzedaży. Aby dołączyć do programu, nie jest koniecznie sporządzanie bezpośredniej umowy pomiędzy wydawcą a reklamodawcą.

Do sieci wydawców może dołączyć każdy podmiot mający powierzchnię online lub działający w social mediach. Są to między innymi:

  • blogerzy,
  • influencerzy działający w mediach społecznościowych,
  • serwisy tematyczne i rabatowe,
  • porównywarki i wyszukiwarki produktów,
  • właściciele baz mailingowych.

Sprawdź również: influencer, marketing afiliacyjny, blog, marketing internetowy

Definicja pojęcia program partnerski - partner program
program afiliacyjny
w słowniku otrzymała ocenę

1 2 3 4 5

5 / 5 według 1 opinii

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.