Kto to jest influencer - co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku | SEMPIRE

Chcesz pozyskać nowych klientów i zwiększyć sprzedaż?

Zamów bezpłatną konsultację ze Specjalistą od reklamy w Internecie! Otrzymasz darmowe porady, konsultacje i analizę Twojej strony internetowej. Dowiedz się:

  • Jakie działania w Google realizują firmy konkurencyjne
  • Co musisz poprawić na swojej stronie internetowej
  • Ile możesz zyskać wdrażając konkretne rozwiązania

Co to jest influencer, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku

Influencer  to osoba publiczna, która poprzez aktywną obecność w mediach społecznościowych nawiązuje silną i trwałą relację ze swoimi odbiorcami. Taka osoba ma realny wpływ na decyzje i opinie innych, dlatego też wiele marek angażuje influencerów w swoich kampaniach reklamowych.

Nazwa influencer wywodzi się od angielskiego słowa “influence” oznaczającego wpływ.

Influencerzy wykorzystują takie platformy jak Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn, YouTube. Najczęściej publikują recenzje lub inne treści na temat danego produktu czy usługi w zamian za ustalone wynagrodzenie lub możliwość wypróbowania danego towaru lub skorzystanie z danej usługi.

Ze względu na zasięg, influencerów można podzielić na:

  • mikroinfluencerów – zasięg do 100 000 osób;
  • makroinfluencerów – zasięg od 10 000 do 1 000 000;
  • megainfluencerów – zasięg powyżej miliona obserwujących.

Sprawdź również: social media, Facebook, Instagram, YouTube, Twitter, influencer marketing

Definicja pojęcia influencer
w słowniku otrzymała ocenę

1 2 3 4 5

5 / 5 według 1 opinii

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.