Rel="sponsored" co to jest, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku

Chcesz pozyskać nowych klientów i zwiększyć sprzedaż?

Zamów bezpłatną konsultację ze Specjalistą od reklamy w Internecie! Otrzymasz darmowe porady, konsultacje i analizę Twojej strony internetowej. Dowiedz się:

  • jakie działania w Google realizują firmy konkurencyjne
  • co musisz poprawić na swojej stronie internetowej
  • ile możesz zyskać wdrożenie konkretnych rozwiązań

Co to jest rel="sponsored", co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku

Rel="sponsored" to atrybut do oznaczenia linkowania pozyskanego wskutek działań marketingowych i kupowania odnośników na innych serwisach. Dzięki niemu Google zinterpretuje link jako reklamę, a nie sposób na manipulowanie pozycja w wynikach organicznych.

Rel=”sponsored” jest używany w celu przekazania robotom sieciowym bardziej precyzyjnej informacji na temat źródła linkowania. W kodzie HTML atrybut rel=”sponsored” można dodać w następujący sposób:

<a href="http://www.example.com" rel=”sponsored”>kotwica linku</a>

Sprawdź również: link, off-page SEO, link building, nofollow, meta tag

Dodatkowe informacje:

  • https://developers.google.com/search/docs/advanced/guidelines/paid-links

Definicja pojęcia rel="sponsored"
w słowniku otrzymała ocenę

1 2 3 4 5

5 / 5 według 10 opinii

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.