Link building co to jest, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku

Chcesz pozyskać nowych klientów i zwiększyć sprzedaż?

Zamów bezpłatną konsultację ze Specjalistą od reklamy w Internecie! Otrzymasz darmowe porady, konsultacje i analizę Twojej strony internetowej. Dowiedz się:

  • jakie działania w Google realizują firmy konkurencyjne
  • co musisz poprawić na swojej stronie internetowej
  • ile możesz zyskać wdrożenie konkretnych rozwiązań

Co to jest link building, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku

Link building (budowanie profilu linków, pozyskiwanie linków) to proces wykonywany przez specjalistów SEO, polegający na pozyskiwaniu linków zewnętrznych kierujących do strony w celu jej pozycjonowania. Link building zaliczany jest do głównych działań off-site podczas zwiększania widoczności strony w Google. Posiadanie wartościowych linków prowadzących do strony poprawia jej ranking w naturalnych wynikach wyszukiwania wyszukiwarek.

Link building to pojęcie, które można dosłownie przetłumaczyć z angielskiego, jako budowanie linków. Odnosi się do pozyskiwania odnośników z innych witryn do pozycjonowanego serwisu. Dzięki uzyskaniu linkowania ze strony mającej wysoki wskaźnik PageRank poprawia się również ocena witryny, do której link prowadzi. Umieszczenie odnośnika przekazuje część mocy z domeny na linkowany adres URL.

Znaczenie link buildingu jest tym większe, że roboty sieciowe korzystają z odnośników do indeksowania internetu. Strona, do której prowadzi link z atrybutem dofollow zostanie otwarta i przeanalizowana przez crawlera.

Sprawdź również: link, linkowanie zewnętrzne, off-page SEO, PageRank Google, Google Pingwin, dofollow

Definicja pojęcia link building
w słowniku otrzymała ocenę

1 2 3 4 5

5 / 5 według 10 opinii

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.