Influencer marketing co to jest, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku

Chcesz pozyskać nowych klientów i zwiększyć sprzedaż?

Zamów bezpłatną konsultację ze Specjalistą od reklamy w Internecie! Otrzymasz darmowe porady, konsultacje i analizę Twojej strony internetowej. Dowiedz się:

  • Jakie działania w Google realizują firmy konkurencyjne
  • Co musisz poprawić na swojej stronie internetowej
  • Ile możesz zyskać wdrażając konkretne rozwiązania

Co to jest influencer marketing, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku

Influencer marketing to działania marketingowe, które bazują na współpracy z influencerami będącymi łącznikiem między daną firmą a konsumentami. Odbywa się to głównie poprzez social media jak Facebook czy Instagram.

Działania w ramach influencer marketingu mogą przybrać różną postać od lokowania produktu, poprzez ich recenzję, aż po organizację konkursów, w której nagrodą jest najczęściej produkt czy usługa danej firmy.

Influencer marketing oznacza lepsze dotarcie do grupy docelowej niż w przypadku tradycyjnej reklamy, nierzadko również tańsze. Ponadto, gdy influencer na swoim blogu umieści aktywny link do strony danej marki czy produktu, wpłynie to pozytywnie na pozycjonowanie i zwiększy szansę na widoczność w Google.

Przy wyborze influencera do współpracy należy zwrócić uwagę na zasięg, to czy zamieszczane przez niego treści są zgodne z wizerunkiem marki, czy jego grupa odbiorców odpowiada grupie docelowej marki i jak bardzo zaangażowana jest jego społeczność.

Sprawdź również: social media, Facebook, Instagram, YouTube, Twitter, influencer

Definicja pojęcia influencer marketing
w słowniku otrzymała ocenę

1 2 3 4 5

5 / 5 według 1 opinii

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.