Webinar co to jest - seminarium internetowe, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku

Chcesz pozyskać nowych klientów i zwiększyć sprzedaż?

Zamów bezpłatną konsultację ze Specjalistą od reklamy w Internecie! Otrzymasz darmowe porady, konsultacje i analizę Twojej strony internetowej. Dowiedz się:

  • Jakie działania w Google realizują firmy konkurencyjne
  • Co musisz poprawić na swojej stronie internetowej
  • Ile możesz zyskać wdrażając konkretne rozwiązania

Co to jest webinar - seminarium internetowe, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku

Inna nazwa: webinarium

Webinar (webinarium) to seminarium internetowe, które może mieć charakter szkoleniowy, informacyjny lub marketingowy. Pojęcie webinarium zostało utworzone z dwóch angielskich słów “web” oraz “seminarium”.

Osoba prowadząca webinar poprzez transmisję wideo w czasie rzeczywistym za pomocą specjalnej aplikacji lub przeglądarki internetowej łączy się użytkownikami. Wykorzystywana jest do tego technologia webcast. W większości przypadków, aby wziąć udział w webinarze, należy się najpierw zarejestrować.

Webinar oznacza również możliwość zaprezentowania materiałów multimedialnych, różnego rodzaju wizualizacji czy raportów. W trakcie seminarium uczestnicy mogą w każdej chwili zrezygnować czy ponownie się połączyć. Mają oni wyłączone kamery oraz mikrofony – co m.in. odróżnia webinar od konferencji – ale za pomocą czatu mogą zadać pytania prowadzącym.

Webinaria mają na celu wzmacniać świadomości marki oraz budować pozycję jako eksperta w danej dziedzinie. Stanowią one uzupełnienie działań z zakresu content marketingu w firmie.

Sprawdź również: content marketing

Definicja pojęcia webinar - seminarium internetowe
webinarium
w słowniku otrzymała ocenę

1 2 3 4 5

5 / 5 według 10 opinii

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.