Chcesz pozyskać nowych klientów i zwiększyć sprzedaż?

Zamów bezpłatną konsultację ze Specjalistą od reklamy w Internecie! Otrzymasz darmowe porady, konsultacje i analizę Twojej strony internetowej. Dowiedz się:

  • Jakie działania w Google realizują firmy konkurencyjne
  • Co musisz poprawić na swojej stronie internetowej
  • Ile możesz zyskać wdrażając konkretne rozwiązania

Co to jest content pruning - przycinanie tekstów, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku

Co to jest content pruning?
Co to jest content pruning?

Content pruning (przycinanie tekstów) to proces polegający na aktualizacji lub przycinaniu treści witryny internetowej, która cechuje się niskim zainteresowaniem wśród odbiorców. Służy odświeżeniu tekstów i pozbyciu się zbędnych informacji, które nie są atrakcyjne. Ma na celu poprawić doświadczenia użytkowników i widoczność w wyszukiwarce Google.

Pojęcie content pruning oznacza praktykę, która jest elementem strategii SEO i opiera się na weryfikacji wcześniej opublikowanego contentu. Ma na celu poprawienie pozycjonowania witryny i polepszenie UX (user experience – wrażenia użytkowników). Przycinanie tekstów odnosi się do modyfikacji treści, która zakłada:

  • całkowite usunięcie treści lub wpisu,
  • aktualizacja tekstów opublikowanych na stronie,
  • połączenie kilku wpisów w jeden,
  • podzielenie jednego artykułu na kilka mniejszych, bardziej przyjaznych użytkownikom i robotom sieciowym Google.

Content pruning to sposób na zadbanie o jakość treści publikowanych na stronie. Praktykę tę doceniają algorytmy Google od czasu wprowadzenia aktualizacji Panda. Treść powinna odpowiadać intencji użytkownika i w przystępny sposób odpowiadać na jego pytanie.

Sprawdź również: co to jest content, co to jest UX, co to jest strategia SEO, co to jest Googlebot, co to jest intencja użytkownika, co to jest Google Panda, co to jest algorytm Google

Definicja pojęcia content pruning - przycinanie tekstów
w słowniku otrzymała ocenę

1 2 3 4 5

5 / 5 według 10 opinii

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.

Dobry wybór!

Przedstawimy strategię i wypromujemy Twój biznes. Daj nam znać o swoim projekcie!

Twoje dane administruje SEMPIRE Europe sp. z o.o.
Więcej o ochronie danych
Administratorem danych osobowych jest SEMPIRE Europe sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, adres: Plac Andersa 3, 61-894 Poznań, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000969190. Przyjmuję do wiadomości, że podanie danych jest dobrowolne, lecz może być niezbędne do przesłania odpowiedzi na zapytanie i przygotowania oferty. Zobacz więcej...