Content pruning (przycinanie tekstów) to proces polegający na aktualizacji lub przycinaniu treści witryny internetowej, która cechuje się niskim zainteresowaniem wśród odbiorców. Służy odświeżeniu tekstów i pozbyciu się zbędnych informacji, które nie są atrakcyjne. Ma na celu poprawić doświadczenia użytkowników i widoczność w wyszukiwarce Google.
Pojęcie content pruning oznacza praktykę, która jest elementem strategii SEO i opiera się na weryfikacji wcześniej opublikowanego contentu. Ma na celu poprawienie pozycjonowania witryny i polepszenie UX (user experience – wrażenia użytkowników). Przycinanie tekstów odnosi się do modyfikacji treści, która zakłada:
Content pruning to sposób na zadbanie o jakość treści publikowanych na stronie. Praktykę tę doceniają algorytmy Google od czasu wprowadzenia aktualizacji Panda. Treść powinna odpowiadać intencji użytkownika i w przystępny sposób odpowiadać na jego pytanie.
Sprawdź również: co to jest content, co to jest UX, co to jest strategia SEO, co to jest Googlebot, co to jest intencja użytkownika, co to jest Google Panda, co to jest algorytm Google
Definicja pojęcia content pruning - przycinanie tekstów
w słowniku otrzymała ocenę
5 / 5 według 10 opinii