Google Panda co to jest - algorytm Google Panda, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku

Chcesz pozyskać nowych klientów i zwiększyć sprzedaż?

Zamów bezpłatną konsultację ze Specjalistą od reklamy w Internecie! Otrzymasz darmowe porady, konsultacje i analizę Twojej strony internetowej. Dowiedz się:

  • Jakie działania w Google realizują firmy konkurencyjne
  • Co musisz poprawić na swojej stronie internetowej
  • Ile możesz zyskać wdrażając konkretne rozwiązania

Co to jest Google Panda - algorytm Google Panda, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku

Inna nazwa: Panda

Google Panda (Google Panda Update, Panda) jest jednym z kluczowych algorytmów wyszukiwarki Google, który został wprowadzony w 2011 roku, aby poprawić jakość wyników wyszukiwania. Dzięki niemu strony treścią niskiej wartości dla użytkowników zostają wyświetlane w na niższych pozycjach wyników wyszukiwania lub wcale.

Google Panda to algorytm wprowadzony w 2011 roku, który od tego czasu był wielokrotnie rozwijany i aktualizowany. Ocenia jakość treści opublikowanej na stronie i nadaje jej na tej podstawie rangę. Dodatkowo weryfikuje unikatowość treści, popsute linki czy ukryte słowa kluczowe.

Google Panda jest ulepszeniem wprowadzonym przez wyszukiwarkę, które ma poprawiać pozycjonowanie stron z wartościową treścią. Po jego wejściu w życie zaczęto premiować strony z unikalnymi, wnoszącymi wartość dla użytkownika opisami, ale też strony posiadające bogate, unikalne oferty. Strony składające się z treści pochodzącej z innych witryn zostały mocno zdegradowane w rankingu Google.

Sprawdź również: ukryty tekst, aktualizacja algorytmu Google, algorytm Google, duplicate content, Broken links, słowa kluczowe

Definicja pojęcia Google Panda - algorytm Google Panda
Panda
w słowniku otrzymała ocenę

1 2 3 4 5

5 / 5 według 10 opinii

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.