CPA co to jest - koszt działania, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku | Sempire

Chcesz pozyskać nowych klientów i zwiększyć sprzedaż?

Zamów bezpłatną konsultację ze Specjalistą od reklamy w Internecie! Otrzymasz darmowe porady, konsultacje i analizę Twojej strony internetowej. Dowiedz się:

  • Jakie działania w Google realizują firmy konkurencyjne
  • Co musisz poprawić na swojej stronie internetowej
  • Ile możesz zyskać wdrażając konkretne rozwiązania

Co to jest CPA - koszt działania, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku

Co to jest CPA?
Co to jest CPA?

CPA (cost per action, koszt działania) to model rozliczenia kampanii internetowych, według którego płatność odbywa się na podstawie wykonania przez odbiorcę ustalonego wcześniej działania. Działanie to może oznaczać szereg czynności jak np. pobranie e-booka, zapis do newslettera czy złożenie zamówienia.

Pojęcie CPA wskazuje zatem koszt jednej, wcześniej określonej akcji podjętej przez odbiorcę. W celu jego obliczenia należy skorzystać z poniższego wzoru:

CPA = całkowity koszt kampanii / liczba akcji

Liczba akcji w tym przypadku oznaczać może ilość pobranych e–booków lub liczbę osób zapisanych do newslettera.

Sprawdź również: co to jest CPC, co to jest CPV, co to jest CPM

Sprawdź na blogu:

Definicja pojęcia CPA - koszt działania
w słowniku otrzymała ocenę

1 2 3 4 5

5 / 5 według 1 opinii

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.

Dobry wybór!

Przedstawimy strategię i wypromujemy Twój biznes. Daj nam znać o swoim projekcie!

Twoje dane administruje SEMPIRE Europe sp. z o.o.
Więcej o ochronie danych
Administratorem danych osobowych jest SEMPIRE Europe sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, adres: Plac Andersa 3, 61-894 Poznań, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000969190. Przyjmuję do wiadomości, że podanie danych jest dobrowolne, lecz może być niezbędne do przesłania odpowiedzi na zapytanie i przygotowania oferty. Zobacz więcej...