CPV co to jest - koszt za obejrzenie, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku

Chcesz pozyskać nowych klientów i zwiększyć sprzedaż?

Zamów bezpłatną konsultację ze Specjalistą od reklamy w Internecie! Otrzymasz darmowe porady, konsultacje i analizę Twojej strony internetowej. Dowiedz się:

  • jakie działania w Google realizują firmy konkurencyjne
  • co musisz poprawić na swojej stronie internetowej
  • ile możesz zyskać wdrożenie konkretnych rozwiązań

Co to jest CPV - koszt za obejrzenie, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku

CPV (Cost Per View, koszt za obejrzenie) – to model rozliczenia reklam wideo w Google Ads. CPV oznacza koszt poniesiony przez reklamodawcę za jedno obejrzenie materiału. Płatność jest naliczana dopiero w przypadku, gdy wideo oglądano co najmniej 30 sekund lub jeśli dotyczy to krótszego materiału – w całości bądź, gdy odbiorca wejdzie w interakcję z reklamą poprzez kliknięcie CTA lub bannera.

Koszt za obejrzenie można obliczyć, stosując poniższy wzór:

CPC = koszt reklamy / ilość mierzonych wyświetleń reklamy

Cost Per View to model praktykowany przede wszystkim na platformie YouTube, gdzie reklamy mogą pojawiać się przed filmami, w ich trakcie lub na zakończenie.

Sprawdź również: CPC, CPM, Google Ads, CTA

Definicja pojęcia CPV - koszt za obejrzenie
w słowniku otrzymała ocenę

1 2 3 4 5

5 / 5 według 10 opinii

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.