Edytor Google Ads co to jest - Google Ads Editor, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku | Sempire

Chcesz pozyskać nowych klientów i zwiększyć sprzedaż?

Zamów bezpłatną konsultację ze Specjalistą od reklamy w Internecie! Otrzymasz darmowe porady, konsultacje i analizę Twojej strony internetowej. Dowiedz się:

  • Jakie działania w Google realizują firmy konkurencyjne
  • Co musisz poprawić na swojej stronie internetowej
  • Ile możesz zyskać wdrażając konkretne rozwiązania

Co to jest Edytor Google Ads - Google Ads Editor, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku

Co to jest Edytor Google Ads?
Co to jest Edytor Google Ads?

Edytor Google Ads to bezpłatna aplikacja Google, umożliwiająca reklamodawcom efektywne zarządzanie i modyfikację kampanii reklamowych poza interfejsem internetowym.

Dzięki temu narzędziu można dokonywać masowych zmian, edytować kampanie offline oraz synchronizować wprowadzone modyfikacje z kontem Google Ads po połączeniu z internetem.

Reklamodawca chcąc korzystać z Edytora Google Ads musi pobrać go z panelu Google Ads z poziomu Konta menedżera (MCK).

Jakie są funkcje Edytora Google Ads?

Edytor Google Ads oferuje użytkownikom wiele przydatnych funkcji, które ułatwiają zarządzanie kampaniami Pay Per Click w Google Ads. Należą do nich:

  • edytor offline, czyli praca nad płatnymi reklamami Google bez połączenia internetowego; 
  • zbiorcze edycje kampanii Google Ads;
  • przegląd zmian przed publikacją płatnej kampanii Google;
  • wyświetlanie statystyk dotyczących istotnych danych kampanii, takich jak współczynnik klikalność, koszt kliknęcia (CPC) oraz konwersje;
  • kopiowanie i wklejanie pozwalające szybko duplikować elementy kampanii, takie jak grupy reklam, reklamy PPC czy słowa kluczowe;
  • obsługa wielu kont w tym samym czasie wraz z możliwością ich edycji i wyświetlania;
  • sugestie wprowadzenia poprawek, takich jak zaktualizowanie stawek celem poprawy skuteczności kampanii Google Ads;
  • eksport i import plików celem podzielenia się propozycjami przez edytującego bądź wprowadzenia zmian w ramach konta Google Ads;
  • planowanie zmian w określonym czasie, co jest szczególnie przydatne w przypadku wprowadzania ofert promocyjnych czy wyłączania reklam Google Ads w określonych okresach.

Sprawdź również: co to jest Google Ads

Definicja pojęcia Edytor Google Ads - Google Ads Editor
w słowniku otrzymała ocenę

1 2 3 4 5

5 / 5 według 1 opinii

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.