Fanpage co to jest - profil firmowy, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku

Chcesz pozyskać nowych klientów i zwiększyć sprzedaż?

Zamów bezpłatną konsultację ze Specjalistą od reklamy w Internecie! Otrzymasz darmowe porady, konsultacje i analizę Twojej strony internetowej. Dowiedz się:

  • Jakie działania w Google realizują firmy konkurencyjne
  • Co musisz poprawić na swojej stronie internetowej
  • Ile możesz zyskać wdrażając konkretne rozwiązania

Co to jest fanpage - profil firmowy, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku

Inna nazwa: strona firmowa

Fanpage oznacza profil firmowy (stronę firmową) na Facebooku, Instagramie lub LinkedIn. Przeznaczony jest dla firm, marek oraz osób publicznych. Fanpage umożliwia szybką i sprawną komunikację firmy z jej odbiorcami oraz zwiększenie świadomości marki.

Profil firmowy zawiera najczęściej takie podstawowe informacje jak opis działalności, dane kontaktowe, link do witryny lub sklepu internetowego oraz zdjęcie profilowe przedstawiające w większości przypadków logo marki czy firmy.

Fanpage to przestrzeń, która umożliwia przedstawienie oferty, zaprezentowanie nowych usług lub produktów, informowanie o aktualnych poczynaniach firmy czy planowanych działaniach.

Założenie strony firmowej na Facebooku czy Instagramie to mało skomplikowany proces, nie jest jednak możliwe bez posiadania prywatnego profilu.

Sprawdź również: co to jest social media, co to jest Facebook, co to jest Instagram, LinkedIn

Sprawdź na blogu:

Definicja pojęcia fanpage - profil firmowy
strona firmowa
w słowniku otrzymała ocenę

1 2 3 4 5

5 / 5 według 1 opinii

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.