Fanpage co to jest - profil firmowy, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku | Sempire

Chcesz pozyskać nowych klientów i zwiększyć sprzedaż?

Zamów bezpłatną konsultację ze Specjalistą od reklamy w Internecie! Otrzymasz darmowe porady, konsultacje i analizę Twojej strony internetowej. Dowiedz się:

  • Jakie działania w Google realizują firmy konkurencyjne
  • Co musisz poprawić na swojej stronie internetowej
  • Ile możesz zyskać wdrażając konkretne rozwiązania

Co to jest fanpage - profil firmowy, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku

Inna nazwa: strona firmowa

Co to jest fanpage?
Co to jest fanpage?

Fanpage oznacza profil firmowy (stronę firmową) na Facebooku, Instagramie lub LinkedIn. Przeznaczony jest dla firm, marek oraz osób publicznych. Fanpage umożliwia szybką i sprawną komunikację firmy z jej odbiorcami oraz zwiększenie świadomości marki.

Profil firmowy zawiera najczęściej takie podstawowe informacje jak opis działalności, dane kontaktowe, link do witryny lub sklepu internetowego oraz zdjęcie profilowe przedstawiające w większości przypadków logo marki czy firmy.

Fanpage to przestrzeń, która umożliwia przedstawienie oferty, zaprezentowanie nowych usług lub produktów, informowanie o aktualnych poczynaniach firmy czy planowanych działaniach.

Założenie strony firmowej na Facebooku czy Instagramie to mało skomplikowany proces, nie jest jednak możliwe bez posiadania prywatnego profilu.

Sprawdź również: co to jest social media, co to jest Facebook, co to jest Instagram, co to jest LinkedIn

Sprawdź na blogu:

Definicja pojęcia fanpage - profil firmowy
strona firmowa
w słowniku otrzymała ocenę

1 2 3 4 5

5 / 5 według 1 opinii

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.