Według słownika pojęć kampania Google Discovery Ads to spersonalizowany typ formatu kampanii inteligentnej oferowany przez platformę Google Ads.
Kampanie Google Discovery Ads wyświetlają się w poniższych kanałach Google.
Uwaga: Kampanie Google Discovery nie występują w formie reklamy w wyszukiwarce.
Podstawowa różnica pomiędzy pojęciami reklama Discovery a reklama displayowa dotyczy ich sposobu działania w marketingu cyfrowym.
Reklama displayowa kierowana jest do użytkowników na podstawie ich danych demograficznych.
Z kolei kampanie Discovery Ads wykorzystują algorytmy oparte na sztucznej inteligencje, aby wyświetlać reklamy na podstawie konkretnych zachowań i zainteresowań grupy docelowej.
Na kampanie Google Discovery Ads składają się następujące elementy:
Innowacją wyróżnia się format reklamowy Discovery Ads, który złożony z kilku grafik określany jest jako reklama karuzelowa. Reklamodawca może zatem zestawić obok siebie do 10 wideo lub grafik, jednocześnie przekierowując potencjalnego klienta na różne podstrony.
Aby utworzyć kampanię Google Discovery Ads należy postępować zgodnie z następującymi po sobie krokami.
Reklamodawcy powinni zadbać o wystarczająco wysoki dzienny budżet, aby był w stanie pokryć co najmniej 10-krotność docelowej stawki CPA, włączenie tagowania w całej witrynie, śledzenie konwersji oraz postępować zgodnie z zasadami Google dotyczącymi spersonalizowanych reklam.
Sprawdź również: co to jest Google Ads, co to jest kampania reklamowa, co to jest Google Discover, co to jest Google Display Network
Definicja pojęcia Google Discovery Ads - Kampania Discovery Ads
w słowniku otrzymała ocenę
5 / 5 według 1 opinii
Przedstawimy strategię i wypromujemy Twój biznes. Daj nam znać o swoim projekcie!