RankBrain co to jest, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku | Sempire

Chcesz pozyskać nowych klientów i zwiększyć sprzedaż?

Zamów bezpłatną konsultację ze Specjalistą od reklamy w Internecie! Otrzymasz darmowe porady, konsultacje i analizę Twojej strony internetowej. Dowiedz się:

  • Jakie działania w Google realizują firmy konkurencyjne
  • Co musisz poprawić na swojej stronie internetowej
  • Ile możesz zyskać wdrażając konkretne rozwiązania

Co to jest RankBrain, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku

Co to jest RankBrain?
Co to jest RankBrain?

RankBrain jest jednym z algorytmów Google, który opiera się na uczeniu maszynowym (AI, Artificial intelligence), dzięki czemu przedstawia bardziej trafne wyniki wyszukiwania. Treść wpisana w wyszukiwarkę jest analizowana i interpretowana pod względem różnych czynników, aby określić intencję użytkownika. RankBrain został wprowadzony w 2015 roku.

Pojęcie RankBrain oznacza algorytm Google, który nieustannie uczy się zachowań użytkowników, aby przedstawiać im właściwe odpowiedzi w wynikach wyszukiwania. Intencje określa na podstawie lokalizacji, fraz kluczowych, budowy zdania i wielu innych czynników. Jest to rozwiązanie, które dostosowuje się do panujących trendów i zmian.

Definicja RankBrain odnosi się do algorytmu, którego głównym zadanie jest interpretacja zapytań wpisywanych przez użytkowników. Radzi sobie nawet z nietypowymi zapytaniami, które są dla niego nowe. Potrafi znaleźć frazy o podobnym znaczeniu do tych wpisanych przez użytkownika. Jest szczególnie przydatny przy zapytaniach, na które nie ma jednej odpowiedzi. Istotnie wpływa na pozycję w wynikach wyszukiwania.

Sprawdź również: co to jest algorytm Google, co to jest słowa kluczowe

Sprawdź na blogu:

Definicja pojęcia RankBrain
w słowniku otrzymała ocenę

1 2 3 4 5

5 / 5 według 10 opinii

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.