Visual content marketing co to jest, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku

Chcesz pozyskać nowych klientów i zwiększyć sprzedaż?

Zamów bezpłatną konsultację ze Specjalistą od reklamy w Internecie! Otrzymasz darmowe porady, konsultacje i analizę Twojej strony internetowej. Dowiedz się:

  • Jakie działania w Google realizują firmy konkurencyjne
  • Co musisz poprawić na swojej stronie internetowej
  • Ile możesz zyskać wdrażając konkretne rozwiązania

Co to jest visual content marketing, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku

Visual content marketing jest odmianą content marketingu, skupiającą się na treści wizualnej. W visual content marketingu podstawowymi elementami przekazywania informacji odbiorcom stają się obrazy, do których można zaliczyć zdjęcia, infografiki, screenshoty, komiksy, memy czy diagramy. Wśród wykorzystywanych przez visual content marketing narzędzi znajdują się również filmy i prezentacje multimedialne.

Nazwa visual content marketing, przetłumaczona z języka angielskiego, oznacza marketing treści wizualnych. Marketing opierający się na zdjęciach i filmach umożliwia szybsze dostarczenie wiadomości i informacji w sposób, który jest łatwy do zapamiętania przez użytkownika. Umożliwia on również promocję marki na portalach, w których grafiki są głównym rodzajem publikowanego contentu, jak Instagram czy Pinterest.

Sprawdź również: content marketing, Pinterest, Instagram, Facebook, marketing internetowy

Definicja pojęcia visual content marketing
w słowniku otrzymała ocenę

1 2 3 4 5

5 / 5 według 1 opinii

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.