Kto to jest copywriter (CW) - co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku | SEMPIRE

Chcesz pozyskać nowych klientów i zwiększyć sprzedaż?

Zamów bezpłatną konsultację ze Specjalistą od reklamy w Internecie! Otrzymasz darmowe porady, konsultacje i analizę Twojej strony internetowej. Dowiedz się:

  • Jakie działania w Google realizują firmy konkurencyjne
  • Co musisz poprawić na swojej stronie internetowej
  • Ile możesz zyskać wdrażając konkretne rozwiązania

Co to jest copywriter (CW), co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku

Inna nazwa: concepteur-redacteur

Copywriter to autor tekstów i haseł reklamowych.

Pojęcie copywriter ma też swój skrót: CW. Można się również spotkać z francuską formą CR, która pochodzi od pierwszych liter wyrażenia concepteur-redacteur, oznaczającego dosłownie: pomysłodawca-redaktor.

Copywriter to osoba, która współtworzy materiały reklamowe, odpowiadając za ich wersję tekstową. Zajmuje się pisaniem treści wykorzystywanych w reklamach telewizyjnych, radiowych, prasowych i internetowych. Jego zadaniem jest także tworzenie treści do katalogów, ulotek i broszur.

Copywriter może działać jako tzw. wolny strzelec (freelancer) lub pracować w agencji marketingowej czy wydawnictwie. Rozwój marketingu internetowego w wyszukiwarkach sprawił, że powstał odrębny zawód: SEO copywriter, wyspecjalizowany w tworzeniu tekstów wspierających pozycjonowanie stron internetowych.

Sprawdź również: copywriting, seo copywriter, agencja marketingowa

Definicja pojęcia copywriter
concepteur-redacteur
w słowniku otrzymała ocenę

1 2 3 4 5

5 / 5 według 10 opinii

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.