Inna nazwa: pisanie tekstów pod SEO
SEO copywriting to sztuka pisania wartościowych tekstów, przydatnych dla użytkowników i zoptymalizowanych pod kątem wyszukiwarek internetowych.
Definicja SEO copywritingu ogranicza się często do pisania tekstów pod SEO, a więc wyłącznie pod roboty sieciowe wyszukiwarki, tymczasem w dziedzinie tej niezwykle ważne jest także spełnienie potrzeb użytkownika.
SEO copywriting to tworzenie treści ukierunkowanych na określone słowa kluczowe, odpowiadające intencjom użytkowników i powiązane tematycznie z daną stroną internetową. W SEO copywritingu kluczowe jest, aby dostarczać użytkownikom teksty, które są w stanie rozwiązać ich problemy.
Koncepcja SEO copywritingu zakłada, że:
Znaczenie SEO copywritingu wzrosło, gdy gwałtownie wzrosła popularność wyszukiwarki Google i zaczęto upatrywać w niej szans na szybkie pozyskiwanie klientów z internetu.
Granica pomiędzy copywritingiem czy content writingiem a SEO copywritingiem skutecznie się zaciera, ponieważ zdecydowana większość tekstów pisanych dziś do internetu jest optymalizowana pod kątem wyszukiwarek.
Sprawdź również: co to jest copywriting, co to jest SEO copywriter, co to jest Google, co to jest intencja użytkownika, robot sieciowy, co to jest konwersja, content writing, co to jest słowa kluczowe
Sprawdź na blogu:
Definicja pojęcia SEO copywriting
pisanie tekstów pod SEO
w słowniku otrzymała ocenę
5 / 5 według 10 opinii