Depozycjonowanie co to jest - negatywne SEO, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku

Chcesz pozyskać nowych klientów i zwiększyć sprzedaż?

Zamów bezpłatną konsultację ze Specjalistą od reklamy w Internecie! Otrzymasz darmowe porady, konsultacje i analizę Twojej strony internetowej. Dowiedz się:

  • jakie działania w Google realizują firmy konkurencyjne
  • co musisz poprawić na swojej stronie internetowej
  • ile możesz zyskać wdrożenie konkretnych rozwiązań

Co to jest depozycjonowanie - negatywne SEO, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku

Depozycjonowanie, określane również jako negatywne SEO (negative SEO), to proces mający na celu obniżenie pozycji witryny w naturalnych wynikach wyszukiwania.

Depozycjonowanie oznacza zmniejszenie widoczności strony w wyszukiwarce i może mieć miejsce w 2 przypadkach:

  • jako element strategii SERM, czyli pozycjonowania wizerunkowego, w którym obniża się pozycje podstron o negatywnym wydźwięku, aby poprawić reputację w wyszukiwarce,
  • jako element Black Hat SEO, czyli nieuczciwych praktyk stosowanych w celu zniszczenia konkurencji i zyskania przewagi na rynku.

Negatywne SEO znacznie częściej dotyczy niestety nieuczciwych praktyk i polega wówczas głównie na nienaturalnym, spamerskim linkowaniu lub duplikowaniu treści. Uczciwe agencje SEO nie świadczą takich usług. Można im powierzyć wyłącznie depozycjonowanie wpisujące się w praktyki White Hat SEO, a więc związane z promowaniem treści o pozytywnym wydźwięku, co w konsekwencji prowadzi do naturalnego obniżenia wyników działających na niekorzyść firmy.

Sprawdź również: pozycjonowanie wizerunkowe, black hat seo, white hat seo, agencja seo, duplicate content, link building

Sprawdź na blogu:

Definicja pojęcia depozycjonowanie - negatywne SEO
w słowniku otrzymała ocenę

1 2 3 4 5

5 / 5 według 10 opinii

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.