Duplicate content co to jest - duplikacja treści, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku

Chcesz pozyskać nowych klientów i zwiększyć sprzedaż?

Zamów bezpłatną konsultację ze Specjalistą od reklamy w Internecie! Otrzymasz darmowe porady, konsultacje i analizę Twojej strony internetowej. Dowiedz się:

  • jakie działania w Google realizują firmy konkurencyjne
  • co musisz poprawić na swojej stronie internetowej
  • ile możesz zyskać wdrożenie konkretnych rozwiązań

Co to jest duplicate content - duplikacja treści, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku

Inna nazwa: duplikat treści, powielanie treści

Duplicate content (duplikacja treści, duplikat treści, powielanie treści) oznacza powtórzenie tej samej treści w ramach jednego serwisu lub pomiędzy różnymi serwisami. Z tego powodu wyróżnić można:

Duplicate content wcale nie musi oznaczać umyślnie skopiowanych treści z innych stron internetowych. Do zjawiska duplikacji treści dochodzi czasem nieświadomie, np. w wyniku braku wystarczającej wiedzy na temat optymalizacji witryny.

Duplicate content jest negatywnie oceniany przez robota Google, a więc niekorzystnie wpływa na pozycję strony w rankingu wyszukiwania.

Sprawdź również: zewnętrzny duplicate content, wewnętrzny duplicate content

Definicja pojęcia duplicate content - duplikacja treści
duplikat treści, powielanie treści
w słowniku otrzymała ocenę

1 2 3 4 5

5 / 5 według 10 opinii

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.