Facebook Ads to system reklamowy, który umożliwia prowadzenie płatnych kampanii reklamowych we wszystkich serwisach należących do Facebooka, czyli Instagramie, Messengerze i Audience Network.
Facebook Ads oznacza możliwość tworzenia profili odbiorców, zarządzania budżetem, tworzenia zróżnicowanych reklam poprzez specjalne narzędzie – Facebook Ads Manager (Manager Reklam).
Kampanie w ramach Facebook Ads mogą przybierać różne formy, w tym:
Facebook Ads pozwala na skuteczne dotarcie do odbiorców przede wszystkim dlatego, że reklamy są precyzyjnie dostosowane do zainteresowań grupy docelowej. Bardzo często wiele osób nie rozróżnia ich nawet od zwykłych postów. Trzeba jednak pamiętać, że algorytmy Facebook Ads oceniają również jakość reklam, dlatego ważna jest ich odpowiednia optymalizacja.
Sprawdź również: co to jest Facebook, co to jest social media
Sprawdź na blogu:
Definicja pojęcia Facebook Ads
w słowniku otrzymała ocenę
5 / 5 według 10 opinii