Kampanie na Facebooku – czym są, jak działają, jak planować? | Sempire

Chcesz pozyskać nowych klientów i zwiększyć sprzedaż?

Zamów bezpłatną konsultację ze Specjalistą od reklamy w Internecie! Otrzymasz darmowe porady, konsultacje i analizę Twojej strony internetowej. Dowiedz się:

  • Jakie działania w Google realizują firmy konkurencyjne
  • Co musisz poprawić na swojej stronie internetowej
  • Ile możesz zyskać wdrażając konkretne rozwiązania

Kampanie na Facebooku

Co minutę rejestruje się aż 400 nowych użytkowników Facebooka (dane Wordstream.com). Wśród nich są Twoi klienci. Skutecznie poprowadzona kampania reklamowa na FB pozwoli Ci do nich dotrzeć.
 
Facebook Ads to profesjonalne narzędzie marketingowe, dzięki któremu zwiększysz swoją rozpoznawalność, wzbudzisz zaangażowanie odbiorców i zyskasz nowych klientów. Wykorzystaj możliwości, jakie dają Ci kampanie reklamowe na Facebooku. Dzięki precyzyjnemu targetowaniu treści marketingowych dotrzesz do spersonalizowanej grupy odbiorców i zrealizujesz swoje cele biznesowe, oszczędzając przy tym sporo pieniędzy.
 
Z tego artykułu dowiesz się, co to jest i jak działa kampania Facebook Ads. Wyjaśniamy, na czym polegają kampanie na Facebooku, jak skutecznie je zaplanować i w czym może Ci pomóc agencja social media. Podpowiadamy, jak tworzyć reklamy na Facebooku, które zobaczą Twoi klienci.

Zapytaj specjalistę o bezpłatną wycenę kampanii reklamowej na Facebooku.

kampania na facebooku

Kampania Facebook Ads - co to jest?

Kampania na Facebooku to fundament reklamy - jej utworzenie warunkuje rozpoczęcie działań marketingowych na najpopularniejszym na świecie medium społecznościowym. W momencie, w którym podejmujesz decyzję o emitowaniu płatnych reklam na Facebooku, zaczynasz planować kampanię, której pierwszym krokiem jest wybranie celu reklamowego, a więc powodu, dla którego zamieszczasz reklamę na FB.  Planowaniu kampanii służy Facebook Ads - system reklamowy, za pomocą którego możesz utworzyć płatne reklamy na Facebooku, Instagramie, w Messengerze i Audience Network. Narzędzie to pozwala również zarządzać materiałami reklamowymi, a także tworzyć i administrować grupy docelowe reklam. Reklamy sponsorowane na Facebooku mogą wyświetlać się w tzw. news feedzie, a więc w Aktualnościach, a także w prawej kolumnie.

Kampanie na Facebooku - struktura reklam

Aby zrozumieć istotę tworzenia i działania kampanii reklamowych na Facebooku, trzeba poznać ich strukturę. Reklama na FB powstaje na 3 poziomach: kampanii, zestawu reklam oraz reklamy, które tworzą razem strukturę kampanii. Każdy z tych poziomów odpowiada za konfigurację poszczególnych danych. Dzięki strukturze masz wiedzę na temat tego, czy reklama jest ustawiona prawidłowo, a więc wyświetla się w odpowiednich miejscach i dociera do grupy docelowej. Na każdym z tych poziomów musisz wskazać określone parametry.

  • Kampania FB - składa się z zestawów reklam oraz reklam. Na jej poziomie ustawiasz cel, który może być różny, w zależności od tego, jakie efekty zamierzasz osiągnąć. Dla każdej kampanii możesz określić tylko jeden cel. Jeżeli zmierzasz do tego, aby Twoja strona na Facebooku została wypromowana, reklama będzie optymalizowana pod kątem zdobycia możliwie największej liczby polubień. Wybory, których dokonasz na tym poziomie, zostaną automatycznie zastosowane do wszystkich reklam stworzonych w obrębie danej kampanii. Kampania na Facebooku składa się z co najmniej jednego zestawu reklam, który to z kolei składa się z co najmniej jednej reklamy.
  • Zestaw reklam - decyduje o tym, w jaki sposób będzie wyświetlać się Twoja reklama. Na tym poziomie określasz grupę odbiorców, korzystając z opcji precyzyjnego targetowania, dzięki której możesz zdefiniować lokalizację, płeć, wiek oraz wiele innych parametrów. Zestaw reklam umożliwia Ci również określenie budżetu, a także ustalenie harmonogramu i miejsca jej wyświetlania. Twoja kampania na FB może zawierać wiele zestawów reklam, w których ustawisz różne opcje targetowania, harmonogramu oraz budżetu.
  • Reklama, czyli to, co ostatecznie zobaczą Twoi odbiorcy. Na tym poziomie wybierasz materiał (obrazy, wiele obrazów lub film), nagłówek, tekst, linki i przycisk CTA, które wzbudzą zainteresowanie promowanym produktem bądź usługą. Pamiętaj, że jeden zestaw reklam może zawierać wiele reklam. Na poziomie reklamy możesz skorzystać także z narzędzi, które pozwolą Ci na monitorowanie konwersji. Sprawdź, co ma do zaoferowania piksel Facebooka.
struktura kampanii na facebooku
Struktura kampanii reklamowej na Facebooku

Tworzenie reklamy na Facebooku - poziom kampanii

Aby rozpocząć kampanię na FB, przejdź do Menedżera reklam – utworzysz w nim nowe reklamy na Facebooku oraz zestawy reklam. Możesz też wykorzystać już istniejącą kampanię lub zestaw reklam. Sprawdź, jak utworzyć reklamę w ramach istniejącej kampanii. Każda kampania reklamowa na FB powinna być dokładnie przemyślana - zanim rozpoczniesz jej tworzenie, zastanów się, jakie efekty zamierzasz osiągnąć. Szczegółowa analiza pozwoli Ci określić cele reklamowe, które musisz wybrać na poziomie kampanii - opisujemy je poniżej.
Podczas tworzenia kampanii reklamowej na FB musisz wybrać typ zakupu, który będzie miał wpływ na targetowanie i pomiar reklam, a także na to, jak zapłacić za reklamę na Facebooku. Do wyboru są następujące typy zakupu reklam na FB:

  • aukcja - dostępna dla wszystkich reklamodawców, zapewnia więcej opcji, jest też bardziej elastyczna i efektywniejsza. Wyniki kampanii z typem zakupu Aukcja są jednak mniej przewidywalne (jedynie prognoza zasięgu dziennego). Wybierając tę opcję, masz możliwość umieszczenia reklamy nie tylko na Facebooku, ale też na Instagramie, w Messengerze oraz w Audience Network. Zakup na aukcji wiąże się z tym, że to reklamodawca przedstawia oferowane przez siebie stawki - koszty reklamy na FB są zatem zmienne (zmieniają się w trakcie aukcji). W tej opcji możliwe jest zaplanowanie emisji reklam w różnych dniach tygodnia, a także o różnych godzinach. Dostępne są wszystkie cele reklamowe oraz umiejscowienia (w zależności od wybranego celu kampanii), istnieje ponadto możliwość targetowania w wielu krajach. Do wyboru są także wszystkie formaty reklamowe (w zależności od określonego celu kampanii);

    Sprawdź, jak stworzyć kampanię na Facebooku z typem zakupu Aukcja.
     
  •  zasięg i częstotliwość - ta opcja pozwoli Ci z wyprzedzeniem planować i kupować kampanie na Facebooku, zapewniając jednocześnie przewidywalną częstotliwość wyświetlania reklamy oraz dostarczając dodatkowe możliwości jej kontroli. Zakup pod kątem zasięgu i częstotliwości ma ograniczoną dostępność - reklamy mogą być wyświetlane na Facebooku i Instagramie. Umieszczanie reklamy w Audience Network jest dostępne dla następujących celów: Rozpoznawalność marki, Zasięg, Wyświetlenia filmu oraz Aktywność dotycząca postu. Oprócz prognozy zasięgu i rozkładu częstotliwości możliwa jest także przewidywalność dziennych wydatków oraz rozkładu umiejscowień. Cenę reklamy stanowi w tym przypadku wartość CPM (Cost Per Mile), która określa koszt wyświetleń. Jeżeli kampania na Facebooku nie zostanie wstrzymana, cena nie zmieni się po złożeniu zamówienia. Zakup reklamy pod kątem zasięgu i częstotliwości daje możliwość targetowania wyłącznie w jednym kraju (minimum 200 000 osób). W tym typie dostępne są następujące cele: Rozpoznawalność marki, Zasięg, Ruch, Aktywność dotycząca postu, Instalacje aplikacji, Wyświetlenia filmu oraz Konwersje, a także wszystkie formaty reklamowe za wyjątkiem zdjęć i filmów 360.

    Sprawdź, jak stworzyć kampanię na FB z typem zakupu Zasięg i częstotliwość.
     
  • TRP - rzadziej stosowana i niedostępna dla wszystkich reklamodawców opcja zakupu. Jeżeli jesteś zaznajomiony z kampaniami telewizyjnymi, możesz kupić reklamę na Facebooku i Instagramie przy użyciu wskaźników TRP (Target Rating Point).

    Sprawdź, jak działa zakup TRP na Facebooku.

Kampania reklamowa na Facebooku a wybór odpowiedniego celu biznesowego

Wiesz już, że na poziomie kampanii, a więc na pierwszym etapie tworzenia Twojej płatnej reklamy na FB, musisz ustawić cel.  Będzie on dotyczył wszystkich zestawów reklam oraz pojedynczych reklam w ramach danej kampanii. Jaki cel biznesowy wybrać? Taki, który odzwierciedla oczekiwane przez Ciebie efekty. Jeżeli dopiero rozkręcasz firmę i zależy Ci na pozyskaniu nowych klientów, Twoja kampania reklamowa na FB może być skoncentrowana wokół budowania rozpoznawalności. Wraz z rozwojem marki Twoje cele będą ewoluować. Z  czasem możesz więc zachęcać swoich odbiorców do dokonania zakupu lub udziału w wydarzeniu. Poniżej prezentujemy 3 ogólne kategorie, w obrębie których mieszczą się cele reklamowe na Facebooku.

Świadomość

Kampania reklamowa nastawiona na świadomość ma na celu wzrost zainteresowania oferowanymi produktami lub usługami. Na tym poziomie możesz wybrać następujące cele:

  • rozpoznawalność marki - jeśli Twoim celem jest zwiększenie zainteresowania firmą, marką lub jej usługami,
  • zasięg - jeżeli chcesz wyświetlać reklamę jak największej liczbie odbiorców w grupie docelowej.

Działania

Działania to cel, który ma zachęcić Twoich odbiorców do poszukiwania dodatkowych informacji na temat Twojej firmy. W tym przypadku możesz wybrać: 

  • ruch - jeżeli chcesz skierować użytkowników Facebooka pod dowolny adres, np. na swoją stronę www, do aplikacji czy wpisu na blogu,
  • aktywność - jeżeli chcesz dotrzeć do osób gotowych na interakcję z postem, a więc skłonić ich do polubienia, udostępnienia czy pozostawienia komentarza pod postem,
  • instalacje aplikacji - ten cel pozwoli Ci skierować odbiorców do miejsca, w którym będą mogli pobrać Twoją aplikację,
  • wyświetlenia filmu - jeżeli chcesz udostępnić film użytkownikom najbardziej skłonnym do jego obejrzenia,
  • pozyskiwanie kontaktów - ten cel pozwoli Ci zdobywać potencjalnych klientów - płatna reklama na Facebooku musi jednak służyć zbieraniu informacji o nich, np. poprzez subskrypcję,
  • wiadomości - jeżeli chcesz nawiązać kontakt z użytkownikami Facebooka, a także komunikować się ze swoimi klientami, aby wzbudzić jeszcze większe zainteresowanie firmą.

Konwersja

Kampanie na Facebooku nastawione na konwersję mają na celu zachęcić odbiorców do kupienia produktów lub skorzystania z usług firmy. Na tym poziomie masz do wyboru:

  • konwersje - jeżeli chcesz zachęcić swoich fanów do podejmowania działań na stronie, np. do pobrania aplikacji czy dodania produktów do koszyka w sklepie,
  • sprzedaż z katalogu - jeżeli chcesz zaprezentować produkty z katalogu sklepu, aby generować większą sprzedaż,
  • ruch w firmie - aby promować fizyczne lokalizacje firmy wśród osób znajdujących się w jej pobliżu.

Po wybraniu celu reklamowego możesz zapisać kampanię na FB lub przejść dalej do tworzenia zestawu reklam, w którym określisz grupę odbiorców, budżet, harmonogram oraz umiejscowienia. W kolejnym kroku dostępne są różne formy reklamy na Facebooku, m.in. obraz, film, pokaz slajdów, karuzela, kolekcja czy materiał błyskawiczny. Wybierz jedną z nich i zarządzaj przygotowywaniem reklam.

Zobacz, jak wygląda kampania na Facebooku krok po kroku.

Nie wiesz, jak zrobić kampanię reklamową na Facebooku? Powierz to zadanie specjalistom! W SEMPIRE prowadzimy skuteczny marketing social media.

Zamów bezpłatną strategię prowadzenia kampanii na Facebooku.

Kampania reklamowa na FB - przykłady

Reklamy na Facebooku mogą przybierać różne formy - Twoim zadaniem jest wybór takiej, które przyniesie najlepsze efekty, adekwatne do określonego na samym początku celu. Najpopularniejsze formaty reklam na FB to film, obraz, karuzela oraz kolekcja. Pierwszy z nich to idealny sposób na to, aby przyciągnąć klienta zmysłem wzroku i słuchu. Reklama w postaci obrazu pozwoli Ci nie tylko poszerzyć zasięg firmy, ale też zwiększyć świadomość marki i wygenerować większy ruch na stronie. Kampanie na Facebooku w formie karuzeli umożliwiają z kolei wyświetlanie 2 lub więcej obrazów i/lub filmów, nagłówków, linków lub wezwań do działania w jednej jednostce reklamowej. Użytkownicy mogą przewijać zawartość karuzeli za pomocą strzałek lub przesuwając palcem po ekranie. Format ten sprawdza się w wielu branżach, zwłaszcza e-commerce, a najczęstsze zastosowanie znajduje przede wszystkim w prezentacji ofert (np. nieruchomości), usług i wydarzeń. Sklepy internetowe stosują również kampanie w formie kolekcji. To idealnie narzędzie do prezentacji kilku produktów, dopasowanych do celów i treści reklamy. Kolekcja nie tylko zachęca do robienia zakupów, ale stanowi też dobre narzędzie do zwiększenia ruchu.

Poniżej prezentujemy przykłady najpopularniejszych formatów reklam na Facebooku.

Przykładowa kampania na Facebooku w formie filmu
Źródło: Facebook/Ikea
reklama na facebooku obraz
Przykładowa reklama w formie obrazu
Źródło: Facebook
reklamy na fb karuzela
Przykładowa kampania reklamowa na Facebooku w formie karuzeli
Źródło: Facebook
kampania facebook ads kolekcja
Przykładowa kampania Facebook Ads w formie kolekcji
Źródło: Facebook

Jak zaplanować kampanię na Facebooku?

Wiesz już, jak działa kampania reklamowa na Facebooku, jak wygląda jej struktura i jakie są jej najpopularniejsze formaty. Znasz także wartość umiejętnie przeprowadzonej kampanii na FB. Najprawdopodobniej zrodziło Ci się już w głowie kilka kreatywnych pomysłów. Pamiętaj jednak, że kluczem do sukcesu jest umiejętne planowanie. Opracowana krok po kroku strategia kampanii na FB pozwoli Ci zwiększyć skuteczność reklamy i obniżyć jej koszty.

  • Zaplanuj oddzielne kampanie na FB dla każdego celu reklamowego
    Wielokrotnie podkreślaliśmy, że pierwszym (i najważniejszym) etapem tworzenia kampanii reklamowej na Facebooku jest określenie celu. Zastanów się, na czym zależy Ci najbardziej. Czy chcesz, aby użytkownicy przechodzili bezpośrednio na Twoją stronę internetową? A może zamierzasz ustawić kampanię na zdobycie jak największej liczby polubień Twojego posta? Pamiętaj, że nie musisz wybierać tylko jednego celu. Jeżeli wyznaczyłeś sobie kilka celów reklamowych, dla każdego z nich możesz opracować oddzielną strategię. Wykorzystaj różne narzędzia i typy reklam. W każdym momencie możesz ograniczyć swoje wydatki, korzystając np. z dziennego limitu wyświetleń.
  • Dopasuj poszczególne zestawy reklam do grup docelowych
    O sukcesie Twojej facebookowej kampanii reklamowej zadecyduje również odpowiednie określenie grupy odbiorców. W tym przypadku również niezwykle istotne jest, aby opracować je oddzielnie dla poszczególnych celów reklamowych. Ustawienia standardowe w menedżerze reklam pomogą Ci wybrać potencjalną grupę docelową. Z kolei dzięki ustawieniom niestandardowym masz możliwość jej zawężenia.
  • Opracuj różne reklamy, mierząc na bieżąco ich skuteczność
    Nawet jeśli do tematu tworzenia reklamy podchodzisz bardzo skrupulatnie i mocno analitycznie, niestety nie zawsze będziesz mógł przewidzieć, która kampania na FB okaże się najskuteczniejsza. Dlatego tak ważne jest działanie wielotorowe. Przygotuj różne reklamy dopasowane do każdego celu i grupy odbiorców. Pamiętaj, aby monitorować ich skuteczność na bieżąco - to pozwoli Ci zebrać niezbędne dane, na podstawie których będziesz w stanie ocenić, które reklamy sponsorowane na Facebooku mają najwyższy współczynnik konwersji.
  • Obserwuj i optymalizuj kampanie na Facebooku
    Bieżący monitoring, analiza danych statystycznych i obserwowanie efektów kampanii pozwoli Ci ocenić jakość działań marketingowych na Facebooku. Pamiętaj, że systematyczne kontrolowanie i optymalizowanie kampanii w znacznym stopniu decyduje o jej sukcesie. Nie trać pieniędzy na nieskuteczne reklamy. Jeżeli po jakimś czasie zaobserwujesz, że nie przynoszą satysfakcjonujących efektów, wyłącz je.

Kampanie reklamowe na FB - dlaczego warto?

Facebook jako reklama sprawdza się doskonale. Doskonałym tego potwierdzeniem są liczby:

  • każdy użytkownik Facebooka klika średnio 11 reklam w ciągu miesiąca (raport Hootsuite);
  • 26% użytkowników Facebooka dokonuje zakupu po kliknięciu w reklamę (statystyki whizsky.com),
  • Facebook jest najważniejszym medium społecznościowym aż dla 94% marketerów; w USA aż 85% marketerów wymienia Facebooka jako jeden z najważniejszych kanałów społecznościowych, na którym prowadzą swoje działania (raport Social Media Examiner);
  • w okresie od 2019 do 2020 roku skuteczność reklam na Facebooku wzrosła aż o 33% (statystyki garyfox.co);
  • w IV kwartale 2020 roku Facebook osiągnął rekordowe przychody w kwocie 28,07 mld dolarów i zysk netto o wartości 11,2 mld dolarów (wykres poniżej).
facebook reklama marketerzy
Najczęściej używane przez marketerów serwisy społecznościowe
Źródło: Social Media Examiner
kampania fb przychody facebooka
Przychody Facebooka w latach 2018-2020
Źródło: WirtualneMedia.pl

Liczby te robią wrażenie, ale na tym nie kończy się potencjał marketingowy Facebooka. Kampanie Facebook Ads mają tę zaletę, że pozwalają na bardzo precyzyjne kierowanie reklam, podobnie jak płatne reklamy Google Ads (dawniej Google Adwords). Niemal wszystkie dane i informacje, które są udostępniane w tym popularnym medium, a którymi jego użytkownicy dzielą się bardzo chętnie, można wykorzystać marketingowo. Dane te pozwalają na bardzo precyzyjne targetowanie, a więc docieranie do odbiorców najbardziej zainteresowanych Twoją ofertą. Kampanie Facebook Ads pozwalają Ci wskazać nie tylko lokalizację czy wiek, ale nawet status związku. Dane deklaratywne, a więc te, które są podawane podczas rejestracji i uzupełniania profilu na Facebooku, a także behawioralne, dostarczające informacji o zainteresowaniach i zachowaniach osób korzystających z portalu, pozwalają na docieranie do bardzo sprecyzowanych grup użytkowników - takich, którzy bardzo szybko mogą stać się Twoimi klientami.  

Kampanie reklamowe na Facebooku - co możesz zyskać?

Reklamy sponsorowane na Facebooku przynoszą szereg korzyści. Najważniejsze z nich prezentujemy poniżej.

  • Rozpoznawalność marki - profesjonalne i systematyczne prowadzenie kampanii Facebook pozwoli Ci dotrzeć do nowych odbiorców i na stałe zapisać się w ich świadomości.
  • Pozytywny wizerunek - Facebook sprawdza się doskonale nie tylko jako reklama, ale także jako narzędzie do kształtowania pozytywnego wizerunku. Pokaż się jako ekspert w branży i nawiązuj partnerskie relacje ze swoimi odbiorcami.
  • Źródło leadów - kampanie na Facebooku to doskonały sposób na poszerzanie sieci kontaktów. Dzięki cyklicznie prowadzonym reklamom na FB możesz skutecznie budować bazę klientów.
  • Wzrost sprzedaży - potraktuj Facebook jako dodatkowe źródło sprzedaży. Ustaw cele nastawione na konwersje i zachęcaj swoich fanów do zakupu oferowanych przez Ciebie produktów lub usług.
  • Wartościowy ruch na stronie - reklamy sponsorowane na Facebooku mogą kierować odbiorców bezpośrednio na witrynę Twojej firmy lub prosto do sklepu, co pozwoli im zapoznać się ze szczegółami oferty.

Kampania Facebook - cennik

Kampanie na FB są płatne. To, ile kosztuje reklama na Facebooku, zależy od wielu czynników. Jeżeli chcesz zlecić prowadzenie fanpage na Facebooku agencji social media, ostateczna cena kampanii będzie stanowiła wynik 2 składowych: przeznaczonego na reklamy budżetu oraz opłaty operacyjnej (pobieranej za konfigurację oraz obsługę kampanii). Budżet ustalasz samodzielnie - nie musi być on stały, w zależności od potrzeby możesz zmieniać go w każdym miesiącu, zwłaszcza jeśli Twoje usługi charakteryzuje sezonowość.
 
W SEMPIRE marketing Facebook Ads wyceniamy następująco:
samodzielnie ustalany przez reklamodawcę budżet + opłata operacyjna w wysokości 30% od budżetu na kliki (bez wykupionego pakietu na prowadzenie fanpage) lub 15% od budżetu (z wykupionym pakietem na prowadzenie profilu firmy na FB).

Zapytaj specjalistę o ceny reklam na Facebooku.

Kampanie reklamowe Facebook Ads z agencją SEMPIRE

Skuteczna kampania na Facebooku to wynik nie tylko właściwych ustawień, ale także przemyślanej strategii, branżowej wiedzy i umiejętności analitycznych. W SEMPIRE wiemy, jak zrobić kampanie reklamowe na Facebooku, które działają. Tworzymy skuteczne reklamy na FB, wykorzystując precyzyjne dane o użytkownikach. Zobacz, jak działamy.

  • Wykorzystujemy zasięgi - nie zapominamy o tym, że z Facebooka korzysta dziś prawie 90% polskich Internautów. Wykorzystujemy ten zasięg, docierając do możliwie największej liczby użytkowników, realnie zainteresowanych Twoją ofertą.
  • Targetujemy kampanie - Facebook Ads to narzędzie, które działa w oparciu o targetowanie użytkowników. Wykorzystujemy w pełni jego możliwości, ustawiając kampanie na FB pod kątem lokalizacji, wieku, płci, wykształcenia, zachowań, zainteresowań, wydarzeń w życiu czy statusów związku użytkowników.
  • Mierzymy efekty - skuteczność prowadzonych działań marketingowych mierzymy na bieżąco. Korzystamy w tym celu z niezawodnych narzędzi, które dostarcza nam Facebook Analytics. Dzięki wykorzystaniu Pixela zbieramy dodatkowo dane o konwersjach w Twoim serwisie.
  • Kontrolujemy wydatki - prowadzimy kampanie reklamowe na Facebooku tak, aby optymalizować wydatki i kontrolować budżet. Płatność za reklamę na Facebooku może odbywać się wtedy, kiedy użytkownik ją wyświetli lub kliknie.

Dbamy o wybór odpowiednich celów kampanii Facebook Ads i dopasowanie efektywnych formatów reklam. Wyznaczamy wskaźniki, które pozwalają obiektywnie ocenić efekty naszej pracy. Jesteśmy otwarci na sugestie i opinie naszych klientów - wychodzimy z założenia, że na sukces prowadzonych przez nas kampanii istotny wpływ ma również otwarty dialog.

Zamów bezpłatną strategię prowadzenia kampanii reklamowej na Facebooku.


 

Ocena artykułu:

1 2 3 4 5

4.98 / 5 według 576 opinii

Może Ciebie zainteresować
Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.