Google Trends co to jest, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku

Chcesz pozyskać nowych klientów i zwiększyć sprzedaż?

Zamów bezpłatną konsultację ze Specjalistą od reklamy w Internecie! Otrzymasz darmowe porady, konsultacje i analizę Twojej strony internetowej. Dowiedz się:

  • jakie działania w Google realizują firmy konkurencyjne
  • co musisz poprawić na swojej stronie internetowej
  • ile możesz zyskać wdrożenie konkretnych rozwiązań

Co to jest Google Trends, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku

Google Trends to bezpłatne narzędzie firmy Google, które umożliwia śledzenie informacji i statystyk dotyczących trendów zapytań i fraz kluczowych wpisywanych do wyszukiwarki Google przez użytkowników.

Google Trends to przedstawienie ogólnych trendów na temat tego, jak duże jest zainteresowanie danym tematem w konkretnym okresie lub na określonym obszarze, a nie szczegółowych danych. Chcąc uzyskać twarde dane, warto dodatkowo sięgnąć po inne narzędzia jak np. Google Keyword Planner.

Google Trends to narzędzie, które wykorzystywane jest w content marketingu, SEO czy planowaniu kampanii Google Ads. Pozwala poznać aktualne trendy, dowiedzieć się, czy dla danych fraz kluczowych istnieje sezonowość oraz jest pomocny w ustaleniu terminu, w którym warto rozpocząć daną kampanię.

Sprawdź również: Google, wyszukiwarka Google, content marketing, Google Ads, SEO

Definicja pojęcia Google Trends
w słowniku otrzymała ocenę

1 2 3 4 5

5 / 5 według 10 opinii

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.