Inna nazwa: Google Merchant, Google Shopping Ads, reklama produktowa Google Ads, reklama zakupowa Google Ads
Reklama produktowa Google Ads (Zakupy Google, Google Merchant, Shopping Ads) to typ reklamy przeznaczony dla e-commerce, która sprawia, że produkty wyświetlają się w wynikach wyszukiwania Google. W SERP-ach pokazują się artykuły dostępne w sklepach internetowych wraz z grafiką, ceną, oceną i adresem witryny. Po kliknięciu w pozycję przechodzi się do karty produktowej. W ten sposób można poprawić konwersję sklepu.
Reklama produktowa Google Ads jest elementem kampanii, która sprawia, że produkty pokazują się bezpośrednio w wynikach wyszukiwania Google. Reklama produktowa wyświetla się użytkownikom szukającym konkretnego produktu. Znajduje się nad płatnymi linkami i wynikami organicznymi albo z prawej strony.
Reklama produktowa Google Ads łączy w sobie reklamę graficzną i tekstową, przez co jest bardziej atrakcyjna. Podczas konfigurowania kampanii produktowej istnieje możliwość dodania hasła reklamowego, wyświetlanego po najechaniu myszką na produkt. Koszt reklamy liczy się jedynie od kliknięć w link (model CPC).
Sprawdź również: co to jest Google Ads, co to jest e-commerce, co to jest SERP, co to jest karta produktu, co to jest konwersja, co to jest CPC, co to jest PPC, CTA, co to jest linki sponsorowane Google Ads
Dodatkowe informacje:
Definicja pojęcia Zakupy Google - Google Shopping
Google Merchant, Google Shopping Ads, reklama produktowa Google Ads, reklama zakupowa Google Ads
w słowniku otrzymała ocenę
5 / 5 według 1 opinii